Bloeding tijdens ovulatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lisa27, 24 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa27

    lisa27 Bekend lid

    25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik ben sinds negen weken gestopt met de anticonceptiepil (cerazette /minipil) omdat wij graag een derde kindje willen. Dit na vier jaar die pil geslikt te hebben.
    We proberen het nog niet omdat ik een aantal medicijnen slik waarvan de gynaecoloog eerst wil uitzoeken of die veilig te gebruiken zijn.

    Nu heb ik nog geen normale menstruatie gehad sinds die negen weken dat ik geen pil meer slik. Afgelopen zondag kreeg ik een bloeding welke maar 24 uur duurde. Daarna ben ik begonnen met ovulatietesten welke elke dag donkerder worden, maar nu verlies ik ineens wéér wat bloed! Het beangstigt me enorm, kan er wat mis zijn? Zit ik misschien al in de overgang? Ik heb aangedrongen bij de gynaecoloog voor een bloedtest om te kijken hoe het met de hormonen gaat, maar dat kan natuurlijk pas volgende week dus ik zit ontzettend te stressen. Weet iemand van jullie wat er aan de hand kan zijn?
     
  2. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Het kan prima door het ontpillen komen hoor.
    Had je wel gewoon een normale ms wanneer je de pil nam?
     
  3. lisa27

    lisa27 Bekend lid

    25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    ik slikte de minipil dus die heeft geen stopweek en je bent dus ook nooit ongesteld.
     
  4. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ben je na de bevalling dan al wel een keer ongesteld geweest?
    Ik kreeg wel gewoon elke maand een bloeding met de mini pil (maar dat is voor iedereen anders)
    Ik ga er vanuit dat je cyclus gewoon nog aan het ontpillen is en nog op gang moet komen.
     
  5. lisa27

    lisa27 Bekend lid

    25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    De bevalling is vier jaar geleden nu en daarna ben ik indd wel eerst ongesteld geworden voordat ik de pil weer begon te slikken
     

Deel Deze Pagina