Wie kan mij helpen? In juli 2008 ben ik gestopt met de prikpil. Sinds januari ben ik weer ongesteld alleen niet meer zo heftig als vroeger voordat ik met de prikpil begon. Ben ik nu al vruchtbaar, zou ik maandelijks al een eisprong hebben?
ja ik denk wil dat je een eisprong hebt want ik had eerder precies het zelfde als jouw en werdt ook niet meer zo hevig maar ben toch zwanger geraakt toen van me 2de kindje gr patricia
oke dank je wel patricia nou ben benieuwd als ik deze maand gewoon weer ongi ben zal ik volgende maand is ovu testen halen
hey, Ik ben april 2007 gestopt met de prikpil en ben helaas nog steeds niet zwanger...Ik heb gemerkt dat de prikpil echt troep is..Het heeft zeker wel 1,5 jaar nog in mijn lichaam gezeten! Ik ga volgende maand kijken of ik een eisprong heb..werk namelijk in de zorg en heb deze maand nachten...dan is het moeilijk te pijlen.. Ik ben namelijk bang dat ik nog steeds geen ei heb... Liefs
Hey, Ik heb de prikpil bijna 2 jaar gehad, en ben toen ook zeker 2 jaar bezig geweest om weer een normale cyclus te krijgen, toen een tijdje ook niets genomen zodat we lichaam weer "normaal" kon worden. Toen aan de pil gegaan. Inmiddels weer gestopt omdat we zijn begonnen aan de eerste Prikpil is idd troep maar op sommige momenten DE oplossing. Succes!