Sinds november ben ik aan de pil. Op zich gaat dit goed. Ik was bijna de gehele periode ongesteld. Dat bleek te kunnen. Nu ben ik 2 maart met de huidige strip begonnen. In de eerste week ziek geweest en na 1 week bijna een week ongesteld geweest. Sinds afgelopen vrijdag is dat gestopt. Maar vanochtend weer rood bruin bloedverlies. Omdat geen zin heb in tussentijdse bloedingen ga ik woensdag naar de dokter. Maar nu dacht ik ineens; heeft de pil minder gewerkt en kan ik mss zwanger zijn en had ik vanochtend een innestelings bloeding.. Of had ikdan niey tussentijds moeten bloeden.. Ik weet het even niet meer. Iemand ervaring of tips?
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en die heeft een inwendig onderzoek uitgevoerd. Ze voelt een verharding in de baarmoeder, dus ze stuurt mij door naar het ziekenhuis waar ik morgen een afspraak kan maken voor een echo. Dit kan een vleesboom of cyste zijn. Dat zou bloedingen kunnen veroorzaken. Op het laatst gaf ze aan dat ze een zwangerschap niet uit sluit, maar een inwendige echo zal dit kunnen aangeven. Heeft iemand ervaring met zwanger worden door de pil heen??
hoe is het gegaan? mijn schoonzus heeft ook lang moeten zoeken naar de juiste pil het kan zijn dat de pil te licht voor je is...
Het kan best een doorbraak bloeding zijn. Ik heb dit ook wel eens. Als ik 'm bijv doorslik of perongeluk 1 of 2 pillen ben vergeten in te nemen. Dan raakt mijn lijf van slag.