Even mij verhaal Normaal gezien slik k gewoon de pil.5 dec 2012 ben k met spoed na rdam gegaan,omdat me vader eenzware operagie moest ondergaan,heb dus me pil nie meegenomen..ben daar geblevem tot de 12de.en bem die avond ook gelijk weer begonnen met me pil.maar was nog nie ongi.(waarschrijmlijk omdat ik al heel lang doorslik) iig ben de 12 de begonnen en de 15 de heb ik gemeenschap gehad.precies 2 weken later ben ik erg ziek geweest voornaamlijk veel overgeven en last van maagkrampen wat zich later veranderde in buikkrampen etc.heb later nog een test gedaan maar die was negatief.dus ik weer gerust verder..maar nu zijn we 3 maanden verder en ik ben 10 kilo aangekomen en sinds een maand grotere gevoelige borsten. Tis wel zo dat ik sinds december wel een andere pil hen ipv micragynon 30. Ben vandaag bij de ha geweest voor nog een test weer negatief.moet morge op spreekuur.. Ik ben nu dus zo bang om zwanger te zyn..ik bem nu sinds afgelopen vrijdag gestopt met de pil omdat ik wel veel bijwerkingen heb.toen k vandaag werd getest bij de ha vonden ze wel bloed in urine wat niet zichtbaar was.maar nu net met plassen zag ik een slijmsliert met helder bloed. Wat denken jullie? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Of kan het ook gewoon door de pil komen aangezien ik nu 2x neg heb getest?
Als je de pil lang doorslikte was je nog genoeg beschermd om een zwangerschap tegen te houden in je onbedoelde stopweek. Wel vind ik het gek dat je geen bloeding hebt gehad. Mij lijkt de kans dat je zwanger bent echt nihil, ik zou me niet te druk maken. Wel zijn de kilo's die er zo snel bij zijn gekomen dan erg raar, die zijn niet anders te verklaren? Succes bij de huisarts!
Ik heb wel meer eetlust sinds die tijd, maar of het nou door verandering van de pil komt of van iets anders weet ik niet.alleen tis zo toevallig dat alles zo is gegaan.ik joop dat de ha vandaag meer weet.
Als ik je verhaal zo lees dan zit ik meer te denken aan een schildklier probleem dan aan een zwangerschap. Ik zou even bloed laten prikken.
Ben bij de ha geweest..hij heeft aan me buik gevoeld maar kon niks zeggen.hij voelde me baarmoeder niet maar kon het ook nie zeker uitsluiten.moet morgen voor een bloed onderzoek.hopelijk is er dan meer duidelijkheid. Is het met een bliedtest zeker dat ze het kunnen zien als het posi is? Kan don bellen voor uitslag.
Bloedtest was ook negatief, me hcg waarde was 1, aangezien ik ong 17 wkn zwanger zou moeten zijn denk ik dat het wel klopt.