hallo, 8 weken geleden ben ik bevallen, ik heb sinds nu een weekje de pil cerazette. heb em 2 keer vergeten. nu sinds gister krijg ik steeds duppels bloed, niet veel, . wie heeft hier ervaring mee.
Hoi, Dat heb ik ook gehad met de microgynon 30. Was hem ook 1 x vergeten en gelijk een tussentijdse bloeding van een week. Ik heb toen een zw-test gedaan omdat ik bang was zwanger te zijn. Daarna nog een keer een tussentijdse bloeding gehad. Nu al weer 4x normale picyclus gehad. Ben er wel mee naar de ha geweest die zei dat dat wel normaal was.
Het kan zijn dat je tijdens de eerste cyclussen na de bevallingen doorbraakbloedingen hebt tijdens de pil. Als dit na 3 cyclussen ofzo nog niet over is, effe contact opnemen met de huizarts. Het kan zijn dat je een 'zwaardere' pil nodig hebt.
hoi bedankt voor jullie reacties!! ik wacht nog even af.als het niet over gaat ga ik langs de huisarts.. xxxx
als je niet eerst wacht tot je cyclus hersteld is na je bevalling (minimaal 2 normale ongesteldheden) kan je veel doorbraakbloedingen verwachten, dit hadden ze je ook moeten vertellen (vk of huisarts) het is niet verstandig om zo snel al te beginnen ermee...