Ik had afgelopen ronde ook bloedverli rond en na eisprong. Begon et een stipje rond ovulatie 4 dagen later rond innete Ling savonds echt helderrood met slijm maar niet zo veel als bij menstruatie en daarna hield het op aar wel bruinverlies tot aan nod Helaas niet zwanger Nu benik echt ongie met bijbehorende krampen. Ik denk zelf misschien een innestellingsbloeding en dat daarna het niet goed is ingenestelt...
Jammer dat je niet zwanger bent! Bij mij is t ook een dag na de ovulatie begonnen. Mn ovulatie was afgelopen dinsdag. Vanmorgen erge last gehad van bloeding. Denk 1 maandverband vol alles bij elkaar. Ik bel morgen de ha en hou jullie op de hoogte! Ik baal ervan dat er bijna niets over terug te vinden is op internet..
Nog niet maar ik heb vanmiddag een afspraak met de gyn. Van mn huisarts heb ik gisteren gelijk een doorverwijzing gekregen. Tot nu toe heb ik nog steeds last van rood bloedverlies. Ik ben erg benieuwd naar het onderzoek vanmiddag. Ik hou jullie op de hoogte.
Aan de ene kant snap ik dat je baal, het liefst wil je zekerheid qua menstruatie.. maar wees ergens blij dat ze niets hebben gevonden en het waarschijnlijk dus niets ergs is
Ja dat is ook wel weer waar. Maar ik zou gewoon zo graag zwanger willen zijn..... en met mij duizend anderen geloof ik haha