Je kunt gewoon bellen en aangeven hoe lang je zwanger denkt te zijn en dan hoor je vanzelf wel wanneer je mag komen. Gefeliciteerd!
Ja precies, je hebt nu nog de tijd om er eentje te vinden die je aanspreekt (ik heb gekeken wie er een contract hadden met mn verzekeraar en in mijn wijk werkten, en toen op grond van de websites er eentje gezocht die mijn ideeën over zwangerschap en bevallen deelden) en te bellen. Maar inderdaad niet te lang wachten! Ik heb gebeld met acht weken (kwam pas toen terug van een tijd abroad) en we hebben met moeite een plekje gevonden voor twee weken later, al rijkelijk laat voor een eerste afspraak.
Ik heb ook al gebeld hoor. Omdat ik geen idee heb hoever ik ben met gekke cyclussen kan ik als het goed is dinsdag komen. Wordt straks teruggebeld.
Gefeliciteerd! Gewoon gelijk even bellen voor een afspraak. Waarschijnlijk krijg je die met zo'n 8 weken.
Ik heb net een e-mail gestuurd, maar heb nog geen antwoord terug gehad. Ik had het vandaag erg druk. We zijn trouwens bijna net zo lang zwanger haha misschien gaan we wel de zelfde dag bevallen
zie dat je al hebt gemaild naar ze.. ik had met 4 weken en wat dagen al een intake maar dat was bij de gyn. en met 7 weken 6 dagen de eerte echte afspraak gehad met echo gefeliciteerd trouwens!!
wat leuk dat je zo snel al een afspraak voor je echo heb gehad, k vind de eerste weken echt heel spannend, want de vorige keer was ik namelijk zwanger met een lege zak.. gr Naoual