bloeding tijdens zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Damie, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    damie ik zou niet zo veel gaan slepen met al die boodschappen.
    heb je geen karretje op wieltjes wat je achter je aan kan trekken.
    ik til ook niet meer zoveel, kijk wel lekker uit heb hier al erg lang op moeten wachten , me kindje is me erg dierbaar.

2. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Een andere optie is de boodschappen met de auto te doen. Een ander collega kan het ook wel maar dat gaat bij de directie opvallen en ik wil ze nog niet vertellen.

En inderdaad, je kunt niets doen tegen een miskraam. Ik word alleen moe van de onzekerheid. Ben 2.5 jaar bezit geweest voor deze zwangerschap en dan moet je nog dit meemaken.

Ik vraag me af buikpijn altijd bij een miskraam hoort want dat ik namelijk niet.

3. peetje22

peetje22 Actief lid

Jul 21, 2006
    332
    0
    0
    ik heb in de 4e week ook een bloeding gehad van een dag!

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Ook ik heb bloedingen gehad! Op de dag dat ik positief teste een heel klein beetje...
    Bij 6 weken ook inene, en met lichte krampen! Schrok em dood en wist zeker dat het over was! Echo gehad en ja hoor, mooi hartje! Rond de 10 weken nog een een bloedinkje gehad en daarna niet meer.
    Ze konden mij niet vertellen waar het vandaag kwam, maar hier was het dus positief! Waarschijnlijk oud bloed of toch innestelingsbloed?
    Het kan ook een gespronen adertje zijn he..je vagina is beter doorbloed nu en een adertje is sneller geknapt!

Het was trouwens meestal van dat bruine slierterige bloed! 1 maal licht rood..
    Wat ik begrijp is zolang je geen stolsel verliest, heftige krampen heb en echt helder rood bloed verliest is er vaak niks aan de hand!

sterkte en suc6 kus miek

5. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Het gaat niet hoor.... nu weer bloed. Het was echt rood... Ik weet niet wat ik moet doen...

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    kun je niet de VK of je Dokter bellen?
    dit is gewoon een SPOED geval!

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    meis ik zou als ik jou was de vk bellen en zeggen wat er loos is hoop dat ze wat voor je kunnen doen sterkte

8. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ik heb met 15 weken een hevige bloeding gehad gepaard met enorme buikkrampen.. We dachten toen echt dat het helemaal mis was. Heb toen 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Maar gelukkig was er niets met de kleine aan de hand.
    Ze hebben bij mij toen een bloeduitstorting op de placenta gevonden, dat veroorzaakte de bloedingen. Heb hier nog heel wat weken last van gehad.
    Geen idee hoe ik er aan ben gekomen, maar ik denk dat het met mijn werk te maken heeft gehad.
    Sinds dat ik in het ziekenhuis heb gelegen, ben ik bij de deur en dit blijft zo tot na mijn verlof. We nemen het zekere voor het onzekere, ook al is het nu een paar weken rustig, ik heb nu geen bloedingen meer..

9. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Goedemorgen, ik heb zometeen om 10.20 een afspraak met de gyn. Kijken wat me te wachten staat.
    Gistermiddag nog een klodder bloedverlies gehad en daarna alleen bruinverlies. Geen pijn.

10. sas25

sas25 Actief lid

May 3, 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ik schrok me ook wezenloos,met 14 weken zwangerschap begon ik ook hevig te bloeden, meteen met spoed naar het zh,en echo gehad,alles was oke.Heb het lekker rustigaan gedaan,en later bleek dat de oorzaak een laagliggende placenta was,en dat dit geregeld voor kan komen.
    Nu is gelukkig alles goed

11. sas25

sas25 Actief lid

May 3, 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    veel succes dalijk bij de gyn
    groetjes sas

12. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hoi, ben al weer terug. Het hartje klopt nog steeds ;)
    De gyn zag dat er nog bloed (stolsels ) in mijn BM zat en dat kan er nog uitkomen. Echt zekerheid kon ze me niet geven dat het goed gaat aflopen. Dat was wel minder...maar ik ben voorlopig wel een beetje gerust.

Share This Page