zo vroeg..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmetje55, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi allemaal!

ik ben 9 weken zwanger en heb al duidelijk een buikje..
    ben niet superslank ofzo en had dus al wel een buikje (alleen dan van iets teveel eten :p) maar t begint nu al onder mn borsten en voelt helemaal hard, ook aan de zijkanten!
    vind dit natuurlijk eigenlijk best leuk maar voelt ook alsof het nog niet kan omdat het nog zo vroeg is!
    veel mensen weten er ook nog niks van en is misschien
    daarom ook wel dat ik het wat vreemd vind..
    heeft iemand dit ook of is er misschien iemand die kan vertellen of dit best wel normaal is rond deze tijd?

liefs kim

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik kreeg ook al vrij snel een buikje en het zijn denk ik je darmen die opreizen. zo lijk je ver zwanger en ja de buitenwereld zag het dan ook vroeg bij mij. het is wel moeilijk om het zo geheim te houden voor je omgeving tot de 12 wk. nu is mijn buikje iest groter dan normaal bij een eerste kindje. de verloskundige had nog nooit z'n buikje gezien bij de eerste controle en dat terwijl ik van me zelf best slank ben en harde buikspieren heb. in mijn album zie je een paar buikfotos

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Het verschilt per persoon denk ik. Ik had snel een buikje (ik had al een klein buikje) maar mijn zus had weer later een buikje..

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja dat zijn inderdaad je darmen die vooral in het begin erg lui worden, en dus voller raken. daarbij moet alles heringedeeld worden van binnen en dat zorgt voor wat geirriteerde/luie darmen die dus opzwellen.

je BM zit in principe nog achter je schaambeen dus dat kan het niet zijn.

misschien een leugentje om bestwil dat je wat aangekomen bent ofzo, dan ben je zo af van die nieuwsgierige vragen ;)

of nog even wat minder strakke truitjes aan doen, dan valt het niet/minder op.

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Voor mij is het heel herkenbaar.. Ik kreeg gisteren op een feestje ook al de vraag of ik zwanger ben en ben ook pas 8.5 weken onderweg.

Mijn kleren passen ook echt niet goed meer.

succes! Groetjes, Mayke

6. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik herken het helemaal.
    ik heb ook onder mijjn borsten een hele harde/stevige buik.
    idd opgeset.
    ben zelf ook steveig. en idd bij mij zien ze het dus ook al.
    maar maak er wel een mooi verhaal van.
    heb gezged dat het nog van de vorige zwangerschap was.
    maar of ze daar in trappen. :D

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ik liep met 9 wk 's avonds al in zwangerschapsbroeken......

8. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hier ook al vroeg een opgezette buik, puur de darmen die nu herplaast zoeken.
    ik draag maar veel wijde shirts, dan ziet niemend het.
    Dit is het moment dat je bij andere ook denkt; is ze nu zwanger of gewoon aangekomen

9. Writer

Writer Niet meer actief

goh ik heb ook al opgeblazen buik met mij 5 en half weken :oops: ,schrok best van toen in spiegel keek , bij mij vorige met 3 maanden pas te zien en nu pffffff moet ook goeie verhaaln verzinnen hoor :)

10. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi,

Ik ben pas iets meer dan 6 weken en me broek zit nu al in de weg. Ik zit het liefst met knoop en rits los. Alleen me buik ziet er niet dikker uit dan normaal. Gelukkig maar, want ik wil echt nog niet dat me collega's er nu al achter komen.

Alleen het zit zo rottig op een bureaustoel dus als ze niet kijken doe ik toch stiekem me knoop los :rolleyes:

Groetjes,

Kim

11. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Heel herkenbaar, ik heb van m'n eigen ook al een buikje maar pas ook al een paar weken mijn broeken niet meer.
    's avonds en het weekend draag ik positiebroeken, op mijn werk durf ik het nog niet echt. Terwijl mijn collega's het wel al weten. Maar moet daarmee nog echt over de drempel, als ik zo'n broek aanheb lijk ik veel verder..en ik weet dat het alleen maar door mijn darmen kom en niet door de kleine frummel die in me groeit.

Debby

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik liep ook al met 8 weken in positiekleding. Het is inderdaad wel lastig als je het nog verborgen wil houden voor mensen. Ik had het geluk dat het steeds kouder werd en niemand raar opkeek dat ik een dikke (wijde) trui oid aanhad ;)

13. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    wauw, fijn om te weten dat ik niet de enige ben!
    nou dat word nog maar even verstoppen dan.. gelukkig zijn de dagen van 25gr eerst ff voorbij!

14. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he he ik ben blij dat ik dit even gelezen heb!
    ik ben nog maar zes weken zwanger, maar 's avonds ben ik blij dat ik mijn pyama broek even aan kan doen en die spijkerbroek uit!
    ik heb al een onderbuikje, ben niet heel slank van me zelf (altijd tussen de 65-68kg) maar ook niet dik.
    mijn man vind het buikje wel leuk maar voor mij hoefde dit nog niet, maar lees gelukkig dat het niet abnormaal is.

groetjes
    fokje

15. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Hier ook het zelfde, kan geen gewone broek meer aan hebben. Vooral s`avonds, dan is mijn buik helemaal groot.

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik draag ook al positie broeken , zit een stuk beter dan gewone broeken.
    ik heb me kleding opgeruimt en in een andere kast gehangen die komen er wel weer uit als ik ze weer aan kan

Deel Deze Pagina