bloeding tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anoniem2014, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem2014

6 jul 2014
    18
    0
    0
    Hoi dames !
    We zijn al een tijdje bezig om zwanger te raken en nu heb ik de laatste paar weken al een raar gevoel nu moest ik afgelopen maandag ongi worden maar die bleef weg toen heb ik dinsdag avond getest hier was niets op te zien woensdag middag had ik een kleine veeg bloed wat anders was dan normaal vandaag verlies is helderrood bloed en best veel maar normaal ben ik misselijk en ziek tijdens mijn menstruatie maar ik voel me nu kiplekker ... zou ik misschien te vroeg getest hebben of zou dit een gewone menstruatie zijn ?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Als je testen niet positief zijn, denk ik idd dat je ongi eraan zit te komen helaas...

Ik heb al 2 weken bloedverlies, de hele dag door en ben inmiddels 9 weken zwanger. Het zit goed, maar onzeker wordt je er wel van.

3. anoniem2014

6 jul 2014
    18
    0
    0
    Ik heb nu 1 test gedaan de dag voor de bloeding... anders maar afwachten op volgende menstruatie.. vind het te duur om elke keer een test te doen en je word er flink onzeker van!

4. blij25

blij25 Lid

2 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoiiii kan ook psuedo menstruatie weze dat houd in dat j nog geen voldoende hcg aanmaakt zou gewoon 1 week wachten

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Je heb dus geen positieve test gehad begrijp ik hieruit?
    Als dat zo is, is het waarschijnlijk gewoon je mensturatie meis.

6. anoniem2014

6 jul 2014
    18
    0
    0
    Nee alleen mijn gevoel is totaal anders ook het bloedverlies ziet er veel anders uit miskraam door mijn gedachten! Afwachten maar geduld is een schone zaak..

7. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Je lichaam kan je goed in de maling nemen hoor zeker als je er mee bezig bent. Lijkt mij dat je test aangaf niet zwanger te zijn, je nu gewoon je mensturatie op gang is gekomen. En nog redelijk op tijd begrijp ik.
    Succes met de volgorde ronde.

8. anoniem2014

6 jul 2014
    18
    0
    0
    Vanochtend is de bloeding gestopt normaal ben ik 6 dagen lang ongesteld en dit was nu 2,5 dag toch heel erg vreemd miskraam volgende week een testje wagen voor de zekerheid merk wel dat ik in de ochtend nu steeds een raar gevoel heb dat je denkt dat je over moet geven

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hm misschien toch een innestellings bloeding. Ben benieuwd of je volgende week een positieve test hebt!

Deel Deze Pagina