Twijfel en onzekerheid

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nic2910, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Beste verloskundige,

Ik heb gisteren rond 17:00 en vanmorgen om 06:00 licht positief getest en morgen/vrijdag zou mijn menstruatie normaal beginnen. Nu heb ik gisterochtend en vanmorgen een klein beetje helderrood bloed gehad maar verder de hele dag niks meer. Voor de zekerheid tampon in gedaan en alleen vandaag zat er net een beetje roze achtig bloed/afscheiding aan. Ik heb inwendig gecheckt en kreeg alleen bruin verlies te zien.

Nu merk ik wel dat ik wat kramp krijg over het algemeen -en niet meer alleen op 1 plek steekjes, wat eerst wel zo was- en dat de kwaaltjes die ik had langzaam weggaan... Is het nog mogelijk dat ik gewoon zwanger ben/blijf? Of zal het (weer) misgaan? Vorige keer dat het vroeg mis ging (4-5wk) kreeg ik heel veel krampen en veel bloed met stolsels. Nu heb ik dit niet, alleen dus sporadisch dat bloedverlies.

Alvast bedankt, hoop dat je er iets van kan maken😉

Groetjes,
    Nic

2. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Dit was mijn test van vanmorgen:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      14
  3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nic2910,

het is inderdaad een positieve test, super! Een beetje bloed blijft altijd spannend en lastig. Je ziet toch vaak dat er rond de verwachte menstruatiedatum bij een zwangerschap een beetje bloed en kramp kan zijn. Dat heeft vaak met het innestelen te maken. Ik snap je bezorgdheid hoor ivm je eerdere ervaring, maar het kan ook gewoon nog hartstikke goed gaan. Spannend! Ik duim met je mee!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina