Hallo dames, Ik heb sinds gisteren (denk ik ) last van vervelende, beetje pijnlijke steekjes rechts in mijn lies. Eigenlijk heb ik er heel de dag door last van, vooral met bewegingen e.d en dan schiet het ook wel eens wat hoger door. Maar vanmiddag na het klussen had ik er ook behoorlijk last van.. Ik ben net ongi geweest, dus lijkt mij niet dat het daar van komt. Aangezien ik lange cyclussen heb denk ik ook niet dat het van een evt. eisprong komt, maar waar komt het dan vandaan en wat is het Iemand enig idee?
Hoi Truus, Het klinkt heel vervelend. Misschien kan je een ovulatietest doen, dan weet je zeker dat het niets met je ei te maken heeft. En anders gewoon even naar de dokter gaan. Die weet vast wel raad. Succes ermee.
Hmm tja, een ovutest zou ik kunnen doen maar ik geloof er niet in dat mijn ei er nu al aankomt aangezien ik op CD 7 zit.. Misschien dat mijn eierstokken op gang komen, geen idee.. De steekjes zijn nog steeds, net of er met een naald op zo'n moment in mijn rechter onderbuik geport word..
Ik heb het namelijk ook in de cyclussen met eisprong. Vandaar dat ik altijd maar denk dat de boel dan op gang komt
Haai! Nee nog steeds niet. Ondertussen heb ik er geen last meer van, maar weet 100% zeker dat het in ieder geval geen eisprong was, aangezien ik die een deze dagen heb (gehad). Het heeft toen wel behoorlijk lang aangehouden denk wel anderhalve week..
Mmm ok nouja het is afwachten..als ik nog meer kwaaltjes krijg is het alleen maar een goed teken denk ik?!
Bij mij verschilt het per maand. De ene maand beginnen de steken die jullie beschrijven ook al vrij snel na mijn ongi, de andere maand komen ze pas vlak voor eisprong...en vaak heb ik ook in de 2 weken na eisprong van die steekjes bij mn lies... Geen idee wat het is, ik hou het gewoon op een ei-in-wording en na ei hoop ik natuurlijk op een innesteling...maar dat is tot nu toe nog niet (denk ik) voorgekomen....
Hai wijfie! oehhh steekjes??Wil je niet meteen hoop geven.. maar ik had steekjes toen er werd ingenesteld. Wacht nog even rustig af.. en anders is je lijf volgens mij heel goed op weg hoor!! Laat je ff weten als je weet wat t is? Duim voor je! Liefs, Bri
Nou die steekjes zoals ik ze omschreef zoals ik ze in het begin van deze cyclus voelde zijn vandaag weer in alle hevigheid terug. Ei is al geweest dus daar kan het niet meer aan liggen. Het 'gesteek' zit nu ook al heel de dag in mijn linker lies.. Zo apart dat ik dit ineens heb deze cyclus, heb hier nog nooit last van gehad.
Ik hoop het Hoe staat het ervoor met jou? Beetje ontspannen zwanger aan het zijn? Of ben je veel met je MK bezig?
phew.. ik vind het lastig om echt te genieten hoor.. mijn gevoel is wel heel zeker maar als ik even niks voel of jjuist teveel dan raak ik weer onzker... maar ja afwachten maar:-D