Bloeding voor en na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door EPB, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EPB

EPB Lid

4 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi daar,

ik ben nieuw hier op dit forum. Mijn man en ik proberen al een tijdje in verwachting te raken van ons 2de kindje. Helaas lukt dit nog niet zo. Nu ben ik inmiddels begonnen met ovulatietesten, ook omdat mijn cyclus vaak onregelmatig is en omdat mijn man veel weg is voor zijn werk. Afgelopen woensdag heb ik duidelijk een positieve ovulatietest gehad (CB digitaal, die met smiley), maar daarvoor had ik al licht bloedverlies (bruinig af en toe roze, wel heel weinig). Gisteren had ik bruin bloed verlies en vandaag licht bruin en heel weinig rood. Nu ben ik erg in de war, lees op internet dingen als ovulatiebloeding ed, maar kan dit wel?

Heeft iemand hier ervaring mee?

EPD

2. EPB

EPB Lid

4 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel vaker gehoord dat vrouwen een ovulatie bloeding kunnen hebben.. Misschien dat je de huisarts daarover kan bellen? Succes!

4. EPB

EPB Lid

4 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, JenniferM!
    Mocht het dit weekend aanhouden, dan bel ik gewoon de HA maandag.
    Voor nu lijkt het gestopt te zijn, had ook wat last van krampen, maar dat nu ook niet meer. Ben benieuwd of het misschien toch mijn menstruatie is die op een vreemde manier, heel vroeg komt.

5. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook altijd sinds januari last van bloedingen in de week van mijn ovulatie de ene maand erger dan de andere maar altijd wel een paar dagen licht bruin en dan weer beetje rood ben er al vele malen mee bij de huisarts en gyn geweest maar die zeiden dat het heel normaal was.

6. EPB

EPB Lid

4 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Talw voor je reactie, in dat geval ga ik ook niet naar de HA.
    Er is dus nog een kansje deze maand..;)

7. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen
    Ik heb dit ook nu voor de eerste keer.. weet niet wat het is..

Hoop toch nog op een zwangerschap.
    Hoe is het bij u ondertussen EPB

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb ik ook op dit moment heeeeeeeeeel licht bruinig

9. EPB

EPB Lid

4 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helaas ongesteld geworden. Denk dat ik uiteindelijk toch geen eisprong heb gehad, op het moment dat ik een posi ovutest had. Een week later had ik namelijk weer een posi ovutest en 14/15 dagen later werd ik ongesteld. Misschien toch het hormoon aangemaakt, maar was het eitje nog niet direct gesprongen.. Heel raar!

Deel Deze Pagina