Hallo , Vorige maand ben ik hier veel actief geweest , omdat ik dacht dat we eindelijk zwanger waren! Na een positieve test (4 dagen overtijd ) , kwam de 5e dag de bloeding. Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een vroege miskraam. Nu lees ik overal dat je de eerst dag van de bloeding moet rekenen als eerste cyclusdag, dit zou betekenen dat ik nu 10 dagen overtijd ben. Als ik het Google dan komt er naar voren dat het vaak tussen de 4 a 6 weken kan duren voordat je weer een menstruatie krijgt, maar bij sommige zelfs 6 a 8 weken Wanneer zou ik toch voor de zekerheid een testje er tegenaan kunnen gooien ? Word echt gek van die onzekerheid! Probeer er ook niet elke keer mee bezig te zijn, maar we waren vorige maand zo in de wolken toen we de positieve test hadden. Dat het echt heel zuur is dat het niet goed is gegaan en dan nu dat lange wachten op die cyclus, dat maakt het er ook niet beter op.
Dat is lastig. Omdat je cyclus nu waarschijnlijk flink in de war is, kun je denk ik ook niet zeker weten of je overtijd bent of niet. Of je moet precies weten wanneer je eisprong was. Je zou kunnen gaan temperaturen of ovulatietesten gaan gebruiken om hier achter te komen. Of gewoon om de paar dagen een testje doen tot je ongesteld wordt (of niet natuurlijk!).
Nou heb het aangeroepen denk ik , want de rode duiveltjes zijn er Nu kan ik eindelijk weer gaan tellen , en hopen het snel weer raak is