Wie nog meer een week bruinverlies voor echte menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamamijn, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ik zit nu in de twee ronde zonder anticonceptie. M'n vorige menstruatie was precies 28 dagen na het stoppen, wel had ik precies een week voor m'n echte menstruatie een week lang last van bruin verlies. Nu moet ik volgende week dinsdag weer ongesteld worden en nu weer precies een week ervoor begint dat bruinverlies weer. Zijn er meer die dit hebben. Vind het eigenlijk best vreemd en ook wel verveldend want vind het nu niet prettig om intiem te zijn. Zou dit nog bij het ontpillen horen? Had dit nl met anticonceptie niet.

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoi hoi,

Ik heb meestal 1 dag bruin en daarna breekt het in alle hevigheid door. Alleen deze maand heb ik 7 dagen na inseminatie een beetje bruinsel verloren en 2 dagen erna ook. Echt maar een inimini beetje. Toen verloor ik zondag en maandag weer bruin, maar maandag verloor ik ook in de ochtend en middag lichtroze slijm. Gelijk 1 dag later getest en negatief.

Het kan van jou een innesteling zijn of ontpillen

Ik hoop dat we snel een positieve test in handen hebben

Xx

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helaas kan dit horen bij het ontpillen. Omdat dit pas de 2e ronde is sinds het stoppen hoort het er nog een beetje bij. Je lichaam is als het ware weer aan het opstarten en elk lichaam doet dit in een ander tempo

4. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Het kan een effect zijn van het ontpillen, maar bij mij begint het eigenlijk iedere ronde zo. Ik zit nu op dag 30 en sinds zaterdag heb ik bruin en helder rood bloedverlies. Als het doorbreekt, heb ik dus bijna 1,5 week bloedverlies. Ik vrees dat dit bij mij pas weer weg gaat als ik weer aan de anticonceptie ga.

Deel Deze Pagina