En zo ja, is er dan een 'standaard' periode dat er voor staat voordat je ongesteld wordt na je ei? Ik heb in een ander topic verteld dat ik nog steeds niet ongesteld ben en onregelmatig ongesteld maar volgens mij heb ik wel een eisprong gehad. Dat is denk ik omstreeks 7 mei geweest. Dan ben je toch na een week of 2 ongesteld? Is dat ALTIJD zo of kan dat ook (veel) later zijn? Moet nog veel leren
Hihi, ik snap trouwens dat je altijd ongesteld wordt na je eisprong(of je moet zwanger zijn ) lijkt een beetje onnozel
Hoi maja, volgens mij wordt je gemiddeld tussen de 10 en 18 dagen na je ei ongesteld. Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet. Hoe weet je dat je je ei hebt gehad? Heb je al een zwangerschapstest gedaan of nog niet?
Ik weet niet zeker of ik toen m'n ei heb gehad. Ik denk het omdat ik toen hoofdpijn had en meerdere 'hormoonkwaaltjes', maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid. Ik heb vorige week een test gedaan maar negatief. En ik ben eerder heel erg lang niet ongesteld geweest dus ik hoop nergens op. Wat ik nu anders heb dan voor mijn nod is een ongi gevoel in mn baarmoeder na het plassen, voelt echt even zeurderig aan, heel vaag En ik vind de aders op m'n borsten ineens zo duidelijk maar dat kan ook zijn dat ik me dat verbeeld, heb er natuurlijk nooit zo op gelet Ik ga woensdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ben wel benieuwd of iemand die buikpijn na het plassen herkent!
Als je inderdaad toen je eisprong gehad hebt zou je nu wel positief kunnen testen bij een zwangerschap. Anders nog even geduld hebben...