Moeders voor moeders.

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Oct 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende.
    Ben ik heel egoistisch als ik niet mee wil doen aan moeders voor moeders?
    Ik zou mij daar echt niet prettig bij voelen!
    Ik weet dat je daarmee andere vrouwen helpt om zwanger te worden.
    Maar ten eerste wil ik niet steeds die geur hebben omdat ik er nu al misselijk van wordt.
    En ten tweede, ik vind het gewoon heel erg vies om dat op te vangen enzo.

Liefs

2. wolly

wolly Niet meer actief

Ik vind het niet egoistisch, je bent vrij om dat zelf te beslissen of je mee doet of niet.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee hoor, je moet het zelf weten. Ik heb het nu gedaan, maar ik doe het bij een volgende ook niet meer.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee, idd, je bent helemaal niets verplicht!
    Als jij niet wil dan wil je gewoon niet, prima toch? Er zijn echt genoeg zwangere vrouwen die er niet aan mee doen (of niet eens van het bestaan afweten zoals ik bij mijn eerste zwangerschap, die doen ook niet mee)

5. Niet meer actief

Ok fijn om te horen.
    De ha en vk zullen er vast wel naar vragen.

6. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb het bij eerste gedaan en was ook niet van plan om het weer te doen. Nu wij zelf met één voet al in de MMM stonden ben ik van gedachten veranderd.

Pim

7. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Hoi

Je moet het helemaam zelf weten. Ik doe er wel aan mee en idd. de geur wat er in zo'n fles zit is erg smerig! Het opvangen is heel makkelijk. Je krijgt er zo'n wit kannetje bij.

Doe wat jij prettig vindt.

8. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Precies, gewoon doen wat je zelf prettig vind! Aangezien wij zelf al met één voet in de MMM zaten is er bij mij geen twijfel, ik doe het absoluut. Dat is puur gevoelsmatig, omdat ik weet wat het is om moeilijk zwanger te raken en als ik dan een heel kleine bijdrage kan leveren, dan doe ik dat.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij mij vroeg niemand er naar hoor. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik wel mee gedaan, bij de tweede heel bewust niet. Niet omdat ik het de vrouwen met een kinderwens niet gun, maar omdat de organisatie zelf in mijn ogen fout bezig is.

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Wat zeurt iedereen over die geur? Als je bij voorbaat al weet dat het stinkt dan ga je er toch niet nog eens een keer aan lopen ruiken als je die flessen in huis hebt? Je krijgt van MVM een soort van maatbeker waar je heel makkelijk zonder te morsen in kan plassen. Vervolgens de maatbeker op de grond zetten, netjes afvegen en broek omhoog. Adem in, deksel van de fles en gieten maar. Deksel er weer op, adem halen en klaar is kees. Persoonlijk vind ik het heel fijn dat ik hiermee iets kan betekenen voor paren voor wie het niet zo makkelijk is om zwanger te raken. Ik bedoel het moet er toch uit .En als je de verhalen leest van sommige vrouwen dan vind ik dat echt hartverscheurend en als dit een klein beetje kan helpen dan doe ik het met liefde.

Even voor de duidelijkheid: Het is je eigen keuze of je er uberhaupt aan mee wil doen maar dat gemiep over die geur moet naar mijn mening niet doorslaggevend zijn.

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Waarom zijn ze fout bezig dan?

Ik vond het zelf niet stinken, maar ik vond het wel een gedoe steeds...elke keer 's nachts in het donker met die maatbeker tussen mijn benen, en dan maar hopen dat ik goed mikte :)

Enne...je bent niks verplicht, dus als je niet mee wilt doen zal niemand je daarvoor veroordelen!

Share This Page