hello ja ik ben een beetje overhoop ! ik kan mijn gyn niet bereiken van gisteren maar ze was al vroeger zo ook al! ik bel naar een ander gyne en hij had geen plaats meer voor sept dus hij had al zijn vast klant ! hij zij alleen naar spoed te gaan als het verder bloed ja'ik had zo een oud donker vlek maar dan niets meer alleen in de ingang heel licht roze maar ook verdewen als ik in spoed zat te wachten dus er was nog 4 uren te wachten wat voor me schandalig was ! er waren erg spoedig gevallen ! dus ja zou dat een miskraam betekenen of alleen door de pil dat komt ? omdat ik gestopt bent?
Als ik het goed begrijp verlies je wat (oud) bloed en kan je je vk niet bereiken ? Ik denk dat er niet veel aan de hand is en dat het innestelings bloeding is.. Gewoon rustig blijven en proberen om die vk nog aan de lijn te krijgen kun je anders geen antwoord apparaat inspreken ? Succes en sorry als ik de vraag verkeerd heb begrepen vind het een beetje onduidelijk :S
Denk dat niemand je met zekerheid antwoord kan geven waar het door komt. Hoe vervelend ook, het wordt afwachten tot je er terecht kan. Ik hoop voor je dat het nu is gestopt en niet meer terug komt.
Uhm, ik snap je verhaal niet helemaal maar ik begrijp dat je wat bloedverlies hebt en niet bij de vk terecht kan?! Kan je anders niet je huisarts bellen? Misschien dat je dan wat meer urgentie krijgt? Succes!
ik heb gebeld ! juist en kan geen vroegere afspraak hebben ! en moet alleen maar een bloedafnaam doen en mijn verloskundige is een kindje op de wereld te zetten ! dus straks nog