bloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Salsabine, Nov 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ik be nieuw hier en heb een vraagje (zoals iedereen hier ;) )

Ik heb 18augustus mijn spiraal laten verwijderen..2dgn later ongi.
    Volgende ronde was ik 1 week overtijd en laatste keer precies op de dag ongi dus ik zit weer aardig in het ritme nu..dacht ik dus tot vandaag :(

Mijn NOD is eigenlijk zaterdag en heb nog geen last van ongi voortekenen maar toen ik vanmorgen ging plassen had ik helder rood bloed in mijn onderbroek...

Betekent dit dan toch dat ik weer ongi ben geworden of kan ik alsnog zwanger zijn?

Ik had stiekem het idee dat het raak was namelijk en ik hoorde net van een vriendin van me die precies hetzelfde had 2dgn voor haar NOD maar de ongi niet doorzette en alsnog positief testte 2dgn later.

Wie o wie kan me helpen met deze onzekere gevoelens :(:
    Groetjes Sabine

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    omdat je spiraaltje nog maar kort geleden verwijderd is, is het heel goed mogelijk dat je de 1e paar maanden een wat onregelmatige cyclus hebt die nog wel eens wil wisselen...

er zijn er genoeg die maanden wachten op hun 1e eigen menstruatie dus wat dat betreft heb jij alweer een streepje voor op andere...ik denk idd dat het je ongesteldheid is geweest want ook die kan vooral de 1e paar maanden nogal wisselen, de ene keer wat langer en meer en de andere keer korter en minder (of andersom natuurlijk)

dus wacht gewoon even af meid, succes met zwanger worden...

3. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ja dat van die onregelmatige ongi's dat vermoedde ik al.

Maar het rare is dat ik normaal echt heftig ben...de laatste 3x dus en nu was het alleen die bloeding vanmorgen dus (helder) en heb een maandverband in gedaan...tot nu toe...niks!

Gewoon wachten of het gaat doorzetten misschien dan maar.

4. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Het is vervelend maar ik denk dat je inderdaad nu even niks anders kunt doen dan afwachten.

Ik heb dit ook wel eens en dan komt toch een paar dagen later de echte ongi.

Groetjes
    Nataly

Share This Page