bloeding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Hoop42, Jul 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben 6 weken zwanger..althans: ik hoop dat ik nog zwanger ben!Ik verlies al dagen bloed.Eerst bruin en nu felrood.Ik heb niet echt krampen,maar een zeurende buik.Ik voel me erg gespannen en down.Ik vermoed dat ik bezig ben met een miskraam,maar heb nog geen vruchtzakje mee zien komen.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is dit afgelopen?

gr Marijke

2. lautje

lautje Bekend lid

Mar 30, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop heel erg voor je dat het er nog is maar je verhaal klinkt niet goed.

Vorig jaar ben ik ook zwanger geweest en na iets meer dan 6 weken ging het mis en toen begon het ook met bruin en daarna met rood. Het vruchtzakje is maar heel erg klein vaak merk je het niet als je het verliest.

NU heb ik tijdens mijn zwangerschap ook al 3 keer bloed verloren maar dat was alleen rood en nu gaat tot nu toe alles goed.

Mogelijk dat je morgen even je verloskundige kan bellen die kan dan een echo maken en als alle goed gaat dan zie je met 6 weken een hartje.

Ik duim voor je

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Het klinkt idd niet goed. Als ik jou was zou ik morgen toch even bellen. Maar met 6 weken hoef je nog geen hartje te zien kloppen. Kan misschien net een paar dagen later zijn. Heel veel sterkte!!!

4. jazz

jazz Niet meer actief

oh jeeeee...morgen gelijk bellen he want dit is niet zo fijn....ik hoop dat het allemaal nog goed zit.

5. Soofje

Soofje Actief lid

Apr 6, 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    het kan beide kanten op.
    deze zwangerschap ook best veel (rood) bloed verloren, omdat er boven mijn baarmoeder een wondje zat, wat niets met het kindje te maken had.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

bedankt allemaal voor julie lieve reacties.
    Ik ben gisterenavond idd het vruchtje verloren..we hebben het er erg moeilijk mee.
    Zal wel even duren voor dat verdriet slijt.:(

7. jazz

jazz Niet meer actief

Oooh wat erg..ik wens jou en je partner veel sterkte met het verwerken van het verdriet.....

8. Loes1983

Loes1983 Actief lid

Oct 29, 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meid. Neem de tijd om dit verlies zowel psychisch als lichamelijk te verwerken.

xxx

9. jazz

jazz Niet meer actief

@Hoop42..Ik vroeg mij af hoe het nu met jullie gaat?

Share This Page