26 wkn en harde muziek

Discussion in 'Zwangerschap' started by ch11, Aug 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Dames,

Vanavond is er Donderdag meppeldag..
    Elk jaar ga ik 6 donderdagen heen, maar omdat ik nu zwanger ben :D wil ik er dit jaar 1 heen gaan.. en dan wel vanavond!

This niet zo dat ik bij de speakers sta, maar vrij achter op het plein..
    Maar is harde muziek slecht voor onze ongeboren baby?

Liefs.

2. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

Jan 13, 2011
    299
    0
    0
    Ik ben met 25 weken naar het zwarte cross festival geweest. Het kan gen kwaad voor je baby, maar ze kunnen er wel op reageren. Mijn beebje was nog nooit zo druk geweest als toen we bij Ilze de lange stonden te kijken! En wij stonden ook vrijwel achteraan. Ik kon helemaal niet genieten van de muziek, moest alleen maar lachen om de capriolen van onze uk. Voor mijn eigen gevoel daarna niet meer naar de muziekoptredens geweest, voelde toch niet helemaal lekker.
    Maar het is dus niet slecht voor je kleine, als je gaat alvast veel plezier gewenst!

3. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Kan volgens mij geen kwaad....toen ik zwanger was ben in bij m'n vriend gaan kijken die aan t oefenen was met z'n band in een oefenruimte, s best wel hard dan....de kleine werd er wel drukker van. Ik denk dat dat komt omdat ze d'r vader hoorde zingen;)

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan geen kwaad, alleen idd ze kunnen erop reageren.
    ik ben bij mijn 1e zwangerschap met 30 weken naar een bruiloft gegaan met veel herrie, maar moest na 1 uur weg, dochter lief bleef stampen en draaien, ik voelde gewoon dat ze het niet fijn vond.

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ligt eraan waar je gaat staan.. ik zou niet de drukke plekken opzoeken en al zeker niet tussen de stampende en springende mensen gaan staan. pak je toch een terrasje? kan je er alsnog van genieten.

6. RianneF

RianneF Bekend lid

Oct 31, 2008
    712
    0
    0
    Ik ben met zo'n 28 weken 2x naar een concert geweest, heb de hele avond de baby niet gevoeld. Je kunt het een beetje vergelijken met zelf onder water zijn tijdens het disco zwemmen, je hoort wel wat, maar lang niet zo hard als boven water.

7. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Onze uk is ook veel drukker als mijn man muziek aan heeft.
    Hij zingt dan zelf ook wel een nummertje, en dan begint hij helemaal de trappelen!

En nee, hij zingt niet vals:D

8. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha, bedankt voor de reacties!

Inderdaad, ik zoek absoluut niet de drukte op. Ga lekker op een open plek staan.. achter op een plein.

& als het gedraai en geschop me teveel wordt.. laat hij me wel weten dat hij het niet leuk vind kan ik altijd nog weg gaan..! :D

9. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

Dec 13, 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Ik ben ook hoog zwanger naar het optreden van de (punkrock)band van m'n vriend geweest, die speelden die avond zó hard dat de mensen elkaar niet verstonden. Het enige wat mijn zoontje er aan heeft 'overgehouden' is dat hij liever naar carnavalsmuziek luistert ipv punk :)

Share This Page