Roze slijm

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wentje, 3 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wentje

    Wentje Actief lid

    29 jan 2006
    113
    0
    0
    Ik ben 22 januari voor het laatst ongesteld geweest. Zou rond zondag mijn eisprong moeten hebben. Sinds (nu dus nog steeds af en toe) gisteravond laat heb ik een beetje rozig slijm. Het lijkt wel of er een beetje bloed doorheen zit. Heeft dit te maken met mijn eisprong en kan dit kwaad? Tevens ben ik net gestopt met de pil. 18 januari, nadat ik een periode van 6 maanden aan de pil ben geweest.

    Liefs Wendy,
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Wendy,

    roze slijm kan te maken hebben met de eisprong, soms is het zomaar. Je ziet vaak dat na een poos pilgebruik de cylclus wat ontregeld is, en dan heb je soms eerder of later je menstruatie. Houdt de komende tijd bij wanneer en hoe lang je ongesteld bent, dan kun je kijken hoe jouw cylus zich nu ontwikkelt.

    Mirjam
     
  3. Wentje

    Wentje Actief lid

    29 jan 2006
    113
    0
    0
    Dat zal ik gaan doen. De vorige keer dat ik aan de pil ben geweest was voor een periode van 10 tot 11 jaar. Daarna gestopt en alles was gelijk weer op regel. De ongesteldheid kwam gewoon om de 28 a 29 dagen. Nu dus weer een half jaar aan de pil geweest, en hopelijk dat het nu ook snel weer op gang komt. Bedankt voor je snelle reactie.

    Liefs Wendy,
     

Deel Deze Pagina