bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladyw, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    @ marja, dat zou inderdaad kunnenmaar ik hoop er niet meer al teveel op..

mijn menstruatie is overigens nog niet doorgebroken ( tenzij het die 1 dag bloedverlies was )
    pijn in borsten is wel al weg getrokken dus ik heb niet veel hoop meer.
    heb nu wel al wat meer geduld en heb het al een beetje van me afgezet dus ben al niet meer zo een streskip.
    heb nog 1 testje liggen die doe ik zaterdag eens met mijn vriend en dan zien we wel wat daar uit komt...
    was vanochtend wel weer echt kots misselijk :S is verwarrend als je lichaam je voor de gek blijft houden :(

en lady wat je cyclussen betreft dan heb je inderdaad geluk..70 dagen hey pfffff zie je ons als 70 dagen afwachten dan werd ik echt gek.
    ik heb 4 jaar een spiraaltje gehad en die heb ik eruit sinds maart..had alleen maar buikpijn en zo en na 4 jaar komen ze erachter dat het spiraaltje veel te hoog zat dus dat is ook weer een verhaal apart :)

ik ga ook al langzaam aan mijn nieuwe cyclus beginnen want heb hier niet meer veel vertrouwen in :)

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja na 1 dag bloedverlies denk ik toch niet dat dat ongesteldheid is. Dat is toch minimaal 2 dagen? Ik ben benieuwd wat zaterdag voor je gaat brengen!
    Ik had nu ook weer iets raars hoor. afgelopen zaterdagavond begon mijn menstruatie.maandagavond is de menstruatie volledig gestopt.
    En gisterochtend kwam er ineens een beetje (sorry voor de verwoording) slijmerig bloed mee bij het plassen.
    Wel dinsdagavond gemeenschap gehad, maar ik vind het maar gek. Nu nergens meer last van.
    Wat zitten vrouwen gek in elkaar heh!!

3. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    huh :S wat is dat dan voor iets..ja echt he ik word daar niet goed van hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden bah bah..
    ik had gisteravond bruinig/wit slijm ik weet het echt nieet hoor...vandaag ook weer zo een raar gevoel in mijn buik een soort opgeblazen gevoel!!
    ik ben uitgegaan van een cyclus van 26 maar als die 28 dagen is dan zou ik de 21e pas ongi moeten worden...dus ben bang dat zaterdag mischien te vroeg is om te testen nog :S
    *zucht* moelijk moeilijk moeilijk :(

4. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey hey,

nou ik hou het voor gezien, test gisteren was weer negatief dus ik ga er niet meer vanuit dat er uberhaupt iets groeit :p
    wel een verdomd rare maand deze maand maar ja we gaan weer vol goede hoop aan een nieuw maand/cyclus beginnen ( of jeh we zijn al aan de klus ) en maar weer hopen dat het ronde 10 wel gaat lukken :p

groetjesss

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    nou je cyclus hoeft nog niet afgelopen te zijn toch? Je zei zelf dat als je cyclus 28 dagen zou zijn je de 21e ongesteld zou moeten worden. Stel je cyclus is nu een keer 29 of 30 dagen kan het goed kloppen dat je test negatief aangeeft ??
    Als mijn cyclus 24 dagen is betekent dat dat ik rond de 22e mijn eisprong heb. Nou ik ben benieuwd.
    Toevallig 2 vriendinnen van me gesproken die allebij in de 3e ronde zwanger werden. Zou wel heel maf zijn als het bij mij ook zo zou zijn.
    Tja en als het niet zo is maak ik daar ook nog geen punt van, maar al die kindjes van vriendinnen doen me er wel aan herrinneren dat ik het heel graag wil. Gisteren had mn man bij vrienden van ons hun baby van 2 maanden ffies vast. Dan smelt ik;)

6. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    ja ok dat klopt daar heb je gelijk in :p
    maar ik ben niet zo een geduldig typje en ik ga er dan maar gewoon vanuit dat ik de 13e gemenstrueerd heb aangezien ook alle symptomen nu weg zijn :( helaas.
    ja en wat jij nu zegt met al die kindjes om je heen dat is inderdaad precies hetzelfde waar ik dus ook mee zit he iedereen krijgt of heeft nu kindjes in onze vrienden kring op een paar enkele na en daar zitten wij dan tussen :( dus iedere keer word je ermee geconfronteerd en dat is juist balen zeg :(
    ik merk nu wel dat ik heel veel wit verlies dus dan kan overeenkomen met mijn ovulatieweekje.

prachtig he als je je man dan ziet zitten met zo een kleintje op zijn arm..dan word die drang natuurlijk alleen maar groter en groter!!
    Bjorn die is ook altijd zo leuk met kindjes!! geweldig!!

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Nou ik ben ook niet geduldig hoor;). hihi....en ik zit nu nog maar op dag 10 van mijn cyclus pfff:p..en dan zit ik te twijfelen heh. mn afgelopen menstruatie was 2 dagen ipv 4 dagen normaal gesproken. Maar ik menstrueerde wel gewoon veel. Dan denk ik..zou ik dan misschien toch zwanger zijn. Maar ik ga er niet vanuit en test gewoon 6 december(dan pas:().
    Ja in onze vriendengroep zijn nu 4 kindjes. en een vriendin van me wil ook wel binnenkort kindjes weet ik.
    Ja dan moet ik moeite doen om mn tranen binnen te houden als hij zo een kleintje vast heeft;)..
    Ja ik had op dag 7 en 8 witverlies. Maar nu niet meer. Maar dat was toch veel te vroeg voor een eisprong??
    groetjes

8. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hhahaha ik denk tot dat een vrouwenkwaaltje is...en dan neem ik me voor ik test pas als ik 1 week overtijd ben en als het dan op mijn mentruatie af komt dan denk ik ik doe alvast een testje ongelooflijk he.
    en wat die eisprong betreft ik kom er zelf helemaal niet meer wijs uit ik ben teveel aan het rekenen op teveel programmatjes tegelijk heb nu met mijn vriend afgesproken dat we gewoon om de dag sex proberen te hebben ( en als we geen zin hebben nou jeh dan niet ) dan weten we wel zeker dat ik mijn eisprong te pakken heb :p
    en ik twijfel ook nog steeds of ik nou wel of niet zwanger ben ik heb zo een onrustige buik en dat denk ik weer jeh zou dat een symptoom zijn of niet pffff is echt om gek van te worden ik probeer mijn gedachten ervan af te zetten maar het gaat gewoon niet.
    in onze vriendenkring zijn ze ook nog allemaal jonger als ons en dan ben ik al helemaal om te ploffen. allemaal onstabiele relaties en dan denk ik serieus hoe kan dat nou waarom zei wel en wij niet :(
    maar ja ooit ( en ik hoop heeeeel snel ) zullen wij ook mama worden.

groetjesss

Deel Deze Pagina