Bloeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sann, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben. Ik dacht zelf zo 4 weken op dat moment. afgelopen donderdag begon ik een heel klein beetje bruin te verliezen. De volgende dag was het wat meer en zaterdag werd het roder. Nu op het moment vloei ik nog steeds flink helderrood bloed.
    Gisterne ben ik naar de huisarts geweest. Samen kwamen we tot het vermoeden dat ik misschien al wel eens verder zou kunnen zijn dan 4 weken omdat ik al langer last van klachten als misselijkheid heb en mijn buik ook al wat dikker is. ook was mijn vorige menstruatie wat anders dan anders. hij stuurde me door voor een echo en die is dezelfde dag gemaakt. op de echo was een vruchtzakje van ongeveer 5 a 6 weken te zien. het vruchtje kon ze nog niet zien. ze gaf me gezien de hoeveelheid bloedverlies niet zo veel kans dat het goed bleef gaan maar heeft wel eenafspraak gemaakt toch voor een evt. termijnecho 19 april.
    Nu mijn vragen:
    Is het normaal dat ze het vruchtje nog niet kon zien als het nog maar zo pril is?
    ik ben dus aangezien ik inderdaad verder ben dan ik dacht begin maart heel in het begin van mijn zwangerschap ongesteld geweest. Deze bloeding was vergelijkbaar met die van nu. Geen verbanden om het uur wisselen zoals normaal maar wel flink bloedverlies. Nou krijg ik daardoor hoop dat als het toen goed bleef gana dat het nu ook goed blijft gaan. je hoort wel eens dat vrouwen blijven menstrueren tijdens hun zwangerschap. zou het kunnen dat het toch nog steeds goed zit?
    Verder vraag ik me af hoelang ik moet wachten. Moet ik na een bepaald aantal dagen bloeden de dokter bellen als het te lang duurt?
    De dame in het ziekenhuis die de echo maakte zei dat ik moest afwachten of ik stolsels ging verliezen. die moest ik in ieder geval wel gaan verliezen als het vruchtje/zakje er uit komt. Klopt dat? Ik ben namelijk nog geen enkel stolsel verloren en krijg daardoor ook weer hoop.
    Sorry voor het lange verhaal maar ik word echt gek van de onzekerheid en het vloeien wat maar niet op houdt. Ik heb 3,5 jaar geleden een miskraam gehad, daarna door omstandigheden niet meer zwanger geweest en ben zo bang dat het nu weer mis gaat
    Alvast bedankt voor jullie reactie

Groetjes,
    Sandra

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb helaas geen antwoord meer nodig. Vanavond heb ik helaas een miskraam gekregen.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Sann,

Ik vind het erg vervelend voor je en leef met je mee...

Liefs Imke, veel sterkte

Deel Deze Pagina