Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus en ik begon vanmorgen ineens te bloeden. Nu weet ik dat het een innestelingsbloeding KAN zijn. Ik zou nu ongeveer op 6 a 7 dagen na de ovulatie zitten. De bloeding is naar mijn idee niet onwijs hevig, maar naar mijn mening is elke bloeding al te veel hihi. Ik voel nu ook een soort van zeurende pijn bij m'n rechter lies. Normaal gesproken als ik ongesteld word zit de pijn lager en meer in het midden. Wel heb ik last van lage rugpijn, maar dit kan ook door het sporten komen gister. Wie heeft hier ervaring mee? Wat voelden jullie toen? Ik maak me een beetje zorgen Groetjes, Wishing
Ik weet wel dat ik elk maand vóór mijn nod, bruin/roodverlies heb en dat dan mijn menst. aankomt.. '-.-
Dat heb ik ook wel eens, maar ik zou pas volgende week maandag mijn menstruatie moeten krijgen dat zou betekenen dat ik maar een cyclus van 20 dagen zou hebben. Ik snap dr niets van!
ik had dat ook altijd als ik ongi moest worden pijn in mijn lies en dan wist ik dat ik ongesteld werdt
ik zal als ik jouw was volgende week wel even testen omdat je een week voor je nod zit mischien is het wel een innestelingsbloeding succes
Denk juist een innestellingsbloeding Die kan je krijgen 5 tot 10 dgn na je eisprong gemiddeld spannend
Wow ik heb precies hetzelfde! Afgelopen vrijdag en zaterdag (day 21 en 22) ook last van oud bloedverlies. (heeeeel klein beetje). Vrijdag (day 28) zou ik ongesteld moeten worden, zit ook erg in spanning.