pff vandaag toch wel erg geschrokken toen ik vanmiddag ineens gingbloeden gelukkig nu wel gestopt dus zal wel een bloedvaatje ofzo geweest zijn maar toch kreeg het niet uit me hoofd hopen dat het weg blijft zo onzeker.... pff vandaag wel me eerste zwangerschaps broeken binnen van noppies
Dat is zeker schrikken..,heb t ook geregeld gehad. Na sexen, iets zwaars'tillen of moeilijke stoelgang.....
bij bloedingen altijd even je vk of gyn bellen.dat zeggen ze hie rtenminste en je bent de 12 weken voor bij dus ik zeg bellen
bedankt voor de tip ik zal morgen ochtend even contact opnemen heb nu nergens last meer van wel last van me buik maar heb teveel gedaan vandaag
Ik zou het ook even laten nakijken. Was het echt rood verlies of bruinig? Ik heb dat tot de 13 weken gehad maar was bruinig verlies bij mij, daarna geen last meer van gehad maar ik heb dat toch iedere x laten nazien, zo ven je weer gerust.
vorige zw schap ook met 12 weken gehad 2dgn en heb gelijk gebeld en op de echo was ze lekker actief en was alles in orde, Oud bloed is goed (zit een hoop troep in je BM wat er nog uit moet) Of adertje idd gesprongen Gewoon bellen en vragen om echo voor geruststelling
ik heb gebeld maar ze zegt je hebt 2 goede echos gehad en een klein beetje bloed verlies nu nergens last meer van dus niks aan de hand alleen als ik nu weer ga bloeden dan moet ik bellen en dan komen ze naar me huis om het hartje van de baby te luisteren
Phoeeeeee, vind dat ze je wel erg onzeker laten. Wanneer heb je je volgende controle? Zeker de bloeding in het oog houden en misschien even wat rustiger aan proberen te doen.
ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloed verloren wel flink geschrokken de vk zij dat als er geen krampen bij komen kijken dat dit bloeden niets hoeft te zijn. dikke knuf+#
ik heb maar heel even een bloeding gehad dus waarschijnlijk gewoon een bloed vaatje ofzo ik heb pas de 2e week van september een afspraak ben net een week geleden geweest
Als je het echt niet vertrouwt komen ze waarschijnlijk wel. Althans ik had het van de week dat ik ineens beroerd werd, ze wilden me bloeddruk checken voor zwangerschapsvergitiging maar niks aan de hand. Als je geen krampen heb en het maar eventjes was is het idd waarschijnlijk een adertje. Ik heb dat nooit gehad maar andere er wel vaker over gehoord hoor