heeft iemand ervaring hiermee ik ken niemand in de buurt die zwanger is en wil in mijn eentje daarheen gaan. iemand ervaring met zwangerschaps zwemmen?
Hi Suus, Gefeliciteerd! Bij de Lieberg in Hilversum kan je zwangerschaps zwemmen. Fijn zwembad, ik lig er iedere week in voor power aqua.
Hoihoi, ik woon ook vlakbij de Lieberg in Hilversum en ik zat er ook aan te denken om binnenkort naar het zwangerschapszwemmen te gaan. Iedere donderdagavond van 19:00 tot 19:45.
Vind je het misschien leuk om samen te gaan? vind het wel leuk zoveel weken schelen we niet met elkaar
Of Bussum, de Zandzee. Daar begin ik binnenkort. Vind ik zelf een prettiger en schoner zwembad dan de Lieberg. Woensdagavond 19:30 uur.
Ja! Mijn eerste kindje idd Ik vind het wel spannend allemaal. De eerste echte klachten en ongemakken beginnen nu langzaam te komen, dus ik was sowieso van plan om binnenkort een bij de Lieberg te gaan kijken...Dus kunnen we wel eens samen gaan toch?
lijkt me leuk ik heb trouwens een topic geopent waar meiden in het gooi op zitten ook al mamas van kindjes van 5,5 maand en nog meiden die proberen zwanger te worden misschien wel leuk http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/458558-gezocht-toekomstige-2013-mamas-gooi.html
Ik ook! Denk vooral omdat het ons eerste kindje is maar wel leuk allemaal toch! heb je al kwaaltjes? Ik heb vooral last van bekken pijn is sinds vorige week pas dus vandaar ook het zwemmen heb je daar wel al een keer gezwommen? ik niet weet echt niet hoe het eruit ziet daar hahahaha ben benieuwd weet je trouwens al wat je krijgt een meisje of jongen?