hallo lieve allemaal! moet even me ei kwijt! al 17 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test! pfff ... vandaag naar de ha geweest die heeft nog 1 test gedaan en die was ook negatief, mocht bloed laten prikken en heb ik meteen gedaan maar daar krijg ik volgende week vrijdag pas de uitslag van pfff weer een week wachten! wat voel ik me rot zeg,kan wel huilen die onzekerheid! hoop natuurlijk heel erg graag dat ik zwanger ben, maar als ik dit niet ben wil ik zo graag ongi worden, dan kan kunnen we weer proberen, zit nu al op een cycles van 53 dagen! en als ik niet zwanger ben snap ik ook nier waarom ik me zo voel! last van me tepels,rug pijn, heeeel erg moe, misselijk af en toe! en al 3 weken lang een soort ongi buikpijn maar dan net iets anders... naja we wachten wel weer af en hopen dat er hcg in me lichaam zit en ik toch lekker zwanger ben! en als het niet zo is laat de dan maar komen! zo dat lucht op... x
heej meis, nou wij kenne mekaar de hand schudde! ik wacht al heeel lang en ook ik heb van die vervelende buikpijn en andere kwaaltjes... mijn huisarts zegt gewoon tege mij: je menstruatie kan zomaar een half jaar wegblijven, dat is niks ernstigs... grrrr nou ik mag 25 maart voor een echo.. heb zon buikpijn hele tijd! duss ben heel erg benieuwd.. ik hoop het voor je (voor mij ook ) groetjes
heej, nee.. mijn huisarts is ni zo ehm.. toe geeflijk.. ik heb die echo met pijn en moeite gehad omdat zij egt zoiets had van: als die testen negatief zijn KUN je haast niet zwanger zjin dus dan moet het wat anders zijn. pfff raar want ik heb allemaal van die kwaaltjes die ik normaal ook niet heb.. dus ja.. maar goed dan weten we iig wat meer mijn moeder had het ook toen ze zwanger was van mij, ze testte de 1e 3 maanden negatief.. zou dat er iets mee te maken kunnen hebben wat denk jij? nou hoop snel op duidelijkheid...
dat weet nik niet! maar vind het zo dom dat die dokters zeggen dat als je negatef test je haast niet zwanger kan zijn! ONZIN! kijkl naar je moeder en heb ook heel veel verhalen gelezen dat vrouwen nooit positief testen of alleen door een bloedtest dus... hoe moet je dat regelen dan met die echo?
ik ging naar de dokter en die heeft niet eens een test bij mij gedaan.. toen heb ik later teruggebeld en gezegd dat ik het geen stijl vond dat ik zo afgescheept werd en dat ze helemaal niets kon weten want ze heeft me niet eens aangeraakt.. dat was een week later (dat ik belde) omdat ik toen heel erg last kreeg van buikpijn en ik heb het nu nog steeds dus al ruim een maand.. das toch raar ofni.. dus toen zei ze dan gaan we kijken of er wat zit.. ben benieuwd ik bedoel ze kan wel zegge dat er niets is.. maar waarom word ik dan niet ongesteld? ik ben gewoon mezelf niet, voel me niet lekker dus ze gaan maar mooi kijken wat er is.. er moet toch wat zijn...
ja! groot gelijk... die mensen van tegen woordig ,,, hoe kunnen ze nou zonder je aan te raken iets weten? elk mens is verschillend! pfff... maar ben je aan de pil geweest? heb je trouwens msn? is makkelijker praten als je dat wilt?