bloedingen 2 maanden na bevalling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Arevinol, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    10 februari ben ik bevallen. De weken erna nam het vloeien langzaam af, het is nooit echt veel geweest, dus volgens mij een heel normaal verloop. Na een week of 5 was het vloeien helemaal over.

Na 7 weken kreeg ik opeens een bloeding, wat erg leek op een (matige) menstruatie, t duurde een dag of 5. Daarvoor had ik ook al een aantal dagen krampjes en het gevoel ongesteld te worden. Aangezien ik volledige BV geef, vond ik het wel vreemd, maar het zou kunnen.

Maar nog geen 2 weken daarna, begon ik weer te vloeien, dit keer nog iets lichter.

Nu is het weer weg en ik heb verder ook geen klachten. Het is niet zo dat ik in die periode opeens veel meer ben gaan doen dan voorheen.

Is dit normaal of moet ik hier iets mee doen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Maka123,

je hoeft er nog niets mee te doen hoor. Geef je volledig BV of ook af en toe een flesje kunstvoeding? In dit laatste geval gebeurt het vaker. Als je volledig BV geeft zijn het kleine doorbraakbloedinkjes, maar zolang je BV geeft, hoef je je daar niet druk om te maken. Wel zou ik met condoom vrijen, want BV is niet veilig, zeker niet als je af en toe toch wel bloed verliest.

Groetjes Brigitte

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ok, dank voor t antwoord!

Ik geef idd volledige BV, soms een afgekolfd flesje, en ze slaapt al een hele tijd bijna alle nachten door.
    Dus dan ga ik er idd maar vanuit dat t doorbraakbloedinkjes zijn.

Share This Page