Hallo allemaal, Ik ben morgen 5 weken zwanger en sinds drie dagen licht bloed verlies. Het begon zondag 1 x bij afvegen daarna niet meer. Gister in de middag bij afvegen wel wat meer dan de dag ervoor en vandaag had ik een flinke wandeling gedaan en kwam het daarna.. nu heb k de hele tijd het gevoel dat er wat loopt maar is meer vocht.. had nu wel een roze druppel in m’n ondergoed.. verloskundige zegt het is 50/50 ik weet dat niemand een antwoord kan geven, maar wou gewoon even steun en misschien wat moed krijgen van jullie verhalen… aan ene kant denk ik als het een miskraam is dan zou het toch al doorzetten naar helder rood en krampen? Echt geen idee… dankjullie alvast
Kan idd echt 2 kanten op. Mijn eerste miskraam begon met lichtroze bloedverlies. In totaal maar 3 dagen bloedverlies gehad, nog minder dan mijn menstruaties. Ik heb toen geen krampen gehad en geen een stolsel gehad.
Mijn eerste zwangerschap heb ik in het begin vaak dit soort bloedverlies gehad. Dit bleek achteraf steeds om gesprongen vaatjes te gaan. Het was vooral na intensief sporten/ moeilijke ontlasting etc.
Hey ik had dit ook aan het begin en duurde tot 7 weken en plots gestopt ene moment was witte afscheiding en dan later weer roze bloed verlies. Nu 21 weken en alles goed. Ik hoop voor u hetzelfde.
Dankjewel voor je reactie ! Het is bij mij wel veranderd naar af en toe donker roze of ja eigenlijk gewoon rood dus ? Soms is het weg en dan is het er weer. Woensdag ben ik 6 weken dan heb ik een echo . Ben echt heel erg bang
Ik had ook last van bloedverlies in het begin van de zwangerschappen. Bij de 1e zwangerschappen wat erger dan bij de 4e. Het hoeft geen miskraam te worden, houdt moed! Fijn dat je woensdag al een echo krijgt. Ik hoop dat je dan gerustgesteld kan worden dat er een positief beeld te zien is. Hou je ons op de hoogte? Succes!