Meiden, ik wil 't even vertellen..ik zit hier nog te shaken op mijn stoel: In april dacht ik 7 weken zwanger te zijn na een IUI. Dat werd uiteindelijk een miskraam; het vruchtje was niet goed gegroeid. Die miskraam kwam gelukkig vanzelf op gang. 4 weken erna werd ik weer ongesteld en zijn we naar de fertiliteitsarts gegaan. Ik heb weer een hele tas hormonen en spuiten opgehaald en ik mocht weer beginnen bij de eerste dag van mijn menstruatie. Ik had verwacht zaterdag ongesteld te worden, dat werd ik niet. Vandaag heb ik een bloedtest gedaan en ik ben zwanger...spontaan...ik ben natùùrlijk blij maar ik kan nu alleen maar huilen...
WAUW! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Fantastisch als het toch gewoon spontaan lukt ondanks dat je al met behandelingen bezig bent. Hopelijk is dit een geweldige plakbeeb! Geniet ervan en ik wens je een hele fijne voorspoedige zwangerschap.
WOW jeetje dat is schrikken! Gefeliciteerd meid. Kan me voorstellen dat je alleen maar kan huilen, alle emoties door elkaar. Blijdschap, angst, verbazing noem maar op... Wat zei je man/vriend?? XXX Liefs
Kuipersl: gefeliciteerd meid. begrijpelijk dat je helemaal perplex staat van dit nieuws en dat je alleen maar kunt huilen. ga er lekker van genieten.
Meid wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd hoor...hier staat je wereld vast wel eventjes van op zijn kop!
Jeetje,wat een geweldig kadootje. Leuk om je vriend vanavond met een leuk dineetje te verrassen en dan de zw-test ingepakt op zijn bord opgedient te geven. Geniet ervan en van harte gefeliciteerd!
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een mooi, maar ook verwarrend moment. Hopelijk gaat het helemaal goed en hou je over een aantal maanden een geweldige baby in je armen.
Ik had een rompertje gekocht in maatje 50/56. Hij was al verbaasd dat ie 'zomaar' een cadeautje kreeg .. stond even met dat rompertje in zijn handen en toen viel het kwartje! Helemaal blij!!! En ook: gelukt, helemaal zelf!! Merk je toch weer hoeveel impact de MMM heeft....
Kuipersl..wat heerlijk zeg. En dat van die impact..ik stond zelf ook op de drempel van de MMM toen ik ineens toch zwanger bleek, dus ik kan me van alles voorstellen bij dat gevoel. Geniet!