Donderdag curritatie gehad nu ontzettend moe

Discussie in 'Miskraam' gestart door mama1803, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik heb donderdag een curritatie gehad i.v.m. leertje vrucht zak. De curitatie is me 100% mee gevallen. Heb nu al bijna geen bloedverlies meer wel nog krampen. Maar ik ben zo ontzettend moe kan de hele dag wel slapen. Mijn benen voelen slap. Wie had dat ook? En hoe lang hield dat aan?

2. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Leertje is lege

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hi
    Ik ben na de curretage gelijk begonnen met floradix, dat heeft bij mij echt heel goed geholpen.

Sterkte!

4. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Wat is dat precies?

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.848
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik was de eerste dagen na de curettage ook erg moe, zeker een week. Geef het de tijd, het geeft je lijf maar ook je gevoel toch een tik!

6. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ik ben na curretage wel 2 weken moe geweest.ook duizelig.daarna knapte ik weer wat op.de vermoeidheid komt niet alleen door de narcose maar ook door de stress en spanningen van alles wat je in korte periode doormaakt.en vergeet vooral niet dat je alweer aan het ontzwangeren bent.morgen krijg ik mijn 2e curretage van dit jaar.ik wil dan even op Hb laten prikken.als je veel bloed hebt verloren heb je misschien ijzer tekort.de huisarts kan dit heel makkelijk controleren

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Floradix is een drankje om je ijzer aan te vullen en zitten ook vitamines bij. Helpt om je fitter te voelen. Is dus perfect als je bloed hebt verloren.
    Doe je gewoon in een glas sap, is niet vies. Kan je gewoon bij drogist kopen.

8. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ok ga ik dat halen. Ik heb na de curretage eigenlijk weinig bloed verloren alleen de dag zelf ging ik naar de wc en plaste Ik zowat alleen bloed maar in mijn maandverband valt het mee maar weet niet hoe het tijdens de curetage gegaan is. Emotioneel gaat het nu wel. Ben blij dat het achter de rug is en dat ik het af kan sluiten maar dan zou je me andere topics moeten lezen dan begrijpen jullie het;) het was de eerste keer dat ik onder narcose ging en dat zag ik het meeste tegen op maar moet zeggen ik vond het heerlijk. En zelfs toen de narcose uitgewerkt was heb ik gewoon een uur Door geslapen hihi

9. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn curretage is nu 1,5 week geleden en ik blijf ook nog ontzettend moe. ik heb net als eerste beeb 2x curettage in 4 maanden gehad dus dat zal ook wel van invloed zijn denk ik. Die floradix ga ik ook effe proberen. is het nog van een bepaald merk te krijgen? Ik ben nu wel extra vitamines aan het slikken en heb wel het idee dat ik me iets fitter voel daardoor. Maar nog niet wat het wezen m moet. Ik gebruikt nu van davitamon femme. Is speciaal voor de vouw voor extr a energi e en weerstand.
    Eerste beeb, sterkte morgen.

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Die vermoeidheid is normaal na een curretage. ..
    Bij mij werd het na een week minder

Deel Deze Pagina