Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger. Maar ik heb de afgelopen dagen een opgeblazen buik. Wordt dit minder naarmate de zwangerschap vordert? Me broeken zitten echt veel te strak...
Je darmen gaan langzamer werken door je zwangerschap, met alle gevolgen vandien... En er moet ruimte gemaakt worden van binnen. Misschien dat je daarom een wat bolle buik hebt.
Als het goed is gaan je broeken alleen maar strakker zitten met de tijd want je bent zwanger. Maar nu word het vooral door je darmen veroorzaakt inderdaad..
Ja, ik ben niet veel verder,maar heb al een zwangerschapsbroek aan. Dat zit zoveel lekkerder. Voordat ik wist dat ik zwanger was liep ik al met elastiekjes om mijn broeksknopen heen. Gewoon iets aantrekken dat je lekker zit. Je moet nog 9 maanden en kan me niet voorstellen dat je een groot deel daarvan knellende kleding aan wilt hebben. Daarnaast voelt mijn buik ook beurs aan en de broek drukt er niet zo erg op, dat is ook fijn.
Heel normaal, heb ik ook nog altijd last van. Alles wordt omhoog geduwd, en heel je metabolisme werkt opeens anders door alle hormonen. Bereid je er maar op voor dat het nog erger wordt
Nou dan moet ik van het weekend maar gaan shoppen voor een zwangerschapsbroek Zit nu in een joggingsbroek, maar dat is niet zo netjes, toch maar even op zoek gaan dan!
Ze hebben ook een soort spijkerbroek leggings bij de C&A. Daar zit gewoon een elastiek in ipv zoeen rits en harde knoop, ook rekken ze lekker mee. Ik ben er op dit moment erg blij mee. Dan hoefje niet meteen in zoeen zwangerschapsbroek te kruipen.
Ik heb ook mijn knoop los van de broek. De hele week eigenlijk al... Ik dacht dat het aan mij lag. Ben blij te lezen dat er meer meiden zijn die dit hebben!
ik ben ook 5 weken en het probleem erg herkenbaar echt een super opgeblazen buik gister avond zelfs zo erg dat me buik er zeer van deed me darmen rommelen ook heel erg en dat bijna de heledag door mijn broek kan niet meer dicht me moeder raden me ook al aan om gewoon al een zwangerschaps broek te kopen dus ga ik maar doen denk want me spijkerbroek zit vreselijk als die zo op me buik drukt en doet bovendien zeer na lange tijd dragen.
Ja, ik heb er ook erg last van, ik ben normaal slank van mezelf, maar voel ik mij nu al een kamerolifantje met die opgeblazen buik, ik probeer het te verbergen, maar dat lukt maar moeilijk.
ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger en ook ik heb last van een opgezette buik. Voel ook de hele tijd mijn darmen tekeer gaan. ben blij te lezen dat dit normaal is. broeken zitten nog niet te strak, maar is een goede tip van dat elastiekje. dat kan ik later wel gebruiken.
JAAAAA hier ook een opgeblazen buik! Pff niet normaal meer! Ik heb daar zowieso snel last van, maar de laatste week is het echt feest. Ook enorm last van lucht... Lekker romantisch... Ik ben nog niet zo ver, pas ergens rond 4,5 week. Goeie tips boven mij! Ga ik gebruiken!
Ik kreeg op een dag mijn broek niet meer dicht, terwijl ik van mezelf wist dat ik afgevallen was,.. dat was ook de reden voor mij om een zwangerschapstest te gaan doen haha. Wat bleek, het kwam idd door een opgeblazen buik (dankzij de zwangerschap!).. Je darmen gaan langzamer werken en zo kun je opgeblazen gevoel krijgen en je buik kan gaan uitzetten. Dat kan best een poosje aanhouden, maar kan voor t zelfde geld ook gauw weer weg zijn, verschilt per persoon. Kleine beetjes eten helpt en veel vezelrijke producten EN veel drinken, dit vordert je stoelgang waardoor dat opgeblazen gevoel minder kan worden.
Pff het is vandaag heel erg hier!! Krijg mn broek niet meer dicht... Ik ben erg slank, en die buik valt wel op ineens... Heb al de vraag gekregen of ik zwanger ben... Uhm... zie dan nog maar eens normaal antwoord te geven... Het is wel gelukt geloof ik haha! Maar gezegd dat ik gister wat verkeerds heb gegeten en erg last heb van mn buik. voorlopig weinig strakke kleding aan
Ken het probleem , vooral in de avond. Gelukkig heb ik een beetje buik van mezelf dus valt het minder op en heb best wat broeken die eigenlijk al een tijdje te los om mijn middel zaten, dus ik kan nog even vooruit. Nou ja, paar weekjes of zo, ik vermoed dat ik tegen de 7-8 wkn wel weer positiekleding aan zal moeten. Of misschien nu nog wel eerder, aangezien het de derde is... Mag ik je nog weer even feliciteren!? Wat fijn meid, dat het meteen weer raak is, nu met een flinke dosis progesteron neem ik aan? Veel succes, ik duim heel hard voor je dat deze echt blijft plakken!
Zwangerschapsbroeken zitten wel erg fijn, net als een joggingbroek! Dus als je zo'n opgezette buik hebt, is het wel zo lekker om een fijne broek aan te doen toch. Je zit alleen met die buikband die eraan vast zit, dat is dan wel een beetje irritant omdat die nog niet aansluit bij je buik
Vanaf wanneer kregen jullie die opgezette buik? Al voor je nod? Ook met krampen en pijn? Gefeliciteerd allemaal! Groetjes
Ik kreed het c 4 dagen voor mijn nod, positief 3 dagen voor getest Heb nog steeds hoor voraal na 19.00 echt zo dik en groot en pijnlijk soort van echt veel gegeten.. Maar at bijna nix)