bloedingen en het gebruik van de yasmin

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bloempje22, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Hoi hoi, ik had een jaartje de microgynon 30 geslikt toen ik rare bijwerkingen kreeg. Me libido was weg, me gewicht nam toe en had stemmingswisselingen. Toen met de huisarts overlegd en sinds een maand of 4 slik ik nu de yasmin pil. Nu heb ik dit nog nooit eerder gehad, maar in de 3e week van de pil had ik last van lichte bloedingen. Meestal na de daad.. en dan was het een avondje of een paar uur en dan was het weer weg. Me libido was helemaal gezakt en ook last van stemmingswisselingen en obstipatie. Nu moet ik morgen ongesteld worden maar sinds gisteren allemaal weer licht bloedverlies en vanmorgen ook veel bruin en slijm, ook allemaal stukken donker bloed ertussen en soms draaierig. Sorry voor de details.. maar nu maak ik me best zorgen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of zou het aan de pil leggen?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik had dit soort taferelen met het huismerk van microgynon 30 wat de
    Apotheek me probeerde aan te smeren. Ik vertrouwde m'n pil niet meer en kreeg gewoon weer netjes microgynon 30. Op een enkele keer klein beetje slijm met wat bloed na de sex na (dit gebeurde alleen als mijn menstruatie net voorbij was) heb ik daarna geen klachten meer gehad.
    Het kan ook zijn dat je lichaam even moet wennen aan een andere hormoonsamenstelling.
    Bij twijfel toch even melden bij je huisarts, want volgens mij hoort dit allemaal niet. Ik zou zelf al gebeld hebben!

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor je berichtje. Ja ik had eerst de yasmin huismerk maar na aandringen toch de orginele yasmin pil gehad. Is al die tijd goed gegaan. Nu sinds vanmorgen toch meer bloed gezien. En denk dat me menstruatie nu toch is doorgezet. Ik weet niet wat het is geweest mischien toch iets met de hormonen? Als het weer terug komt ga ik gelijk naar de huisarts.

Deel Deze Pagina