raar bloedverlies 5 weken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ellen33, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen33

Ellen33 Lid

20 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Op 18 aug. heb ik een miskraam gehad. Keurig een eisprong, 2 weken daarna. Wel een bloeding tijdens de eisprong. Volgens de gyn werd er een restje bloed eruit gewerkt dat er nog zat en dat kwam door de seks.
    Daardoor was zwanger worden moeilijk. Nu, 6 weken later heb ik weer wat bloed verloren na de seks, een beetje rood en een eentje bruin. ik zit 4 dagen voor mijn eisprong. Ik maak me wel zorgen over dat rare bloedverlies. Ben ook een beetje panisch als ik bloed zie wanneer het er niet hoort te zijn. Heeft iemand dit ook gehad en kan dat kwaad ?

Ellen

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik heb het ook gehad maar ik was gecureteerd het gebeurde vaak na de sex of tijdens mijn eisprong het heeft zo'n 3 mnd geduurd daarna was ik weer zwanger dat is ook helaas weer een mk. Bij mijn laatste heb ik het alleen de 1ste maand gehad maar ik was heel onregelmatig ongesteld. Na 4 maanden weer zwanger nu 10 wk en het voelt nog goed.

Als het lichaam er klaar voor is dan gebeurd het wel. Denk dat als je na een paar maanden er nog last van heb dan wel ff de gyn opbellen.

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb ook de eerste maand een rare bloeding tussendoor gehad, en toen pas weer op dag 38..
    Nu heb ik ook weer twee dagen licht bruinverlies gehad..
    Mn lijf is ook nog een btje in de war denk ik.. Maar even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gewoon de gyn bellen!

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb ook paar x bloedingen rond mijn ei gehad, is niet vreemd meid niet te druk over maken.

Deel Deze Pagina