Zouden jullie me kunnen helpen: vanmorgen had ik een positieve test (zie bijlage), maar zojuist bij het afvegen bruin bloedverlies. Ik ben erg onzeker want had een paar maanden geleden een miskraam. Ik heb al een kind, maar bij die zwangerschap nooit bloedverlies gehad. Ik weet niet precies hoeveel dagen na ovulatie ik ben (verwacht tussen de 13 en 16), omdat ik het niet heb bijgehouden met ovulatietesten. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik vermoed dat er niks anders opzit dan afwachten, maar dit is niet goed voor m’n gemoedsrust... Alvast hartelijk dank voor de reactie.
Gefeliciteerd! Bruin bloed is oud bloed dus geen actieve bloeding van nu. Kan zelfs wat oud bloed zijn van tijdens de innesteling. Zolang het niet rood wordt met stolsels en krampen kan dit nog onschuldig zijn. Gezien je miskraam snap ik je zorg maar al te goed. Hopelijk stopt t gauw en heb je een goede zwangerschap!
Bedankt voor je antwoord Doublemom. Ik wist niet dat het ook nog oud bloed van de innesteling kon zijn. Ik hoop het van harte! Vanmorgen was het gestopt, maar vanavond weer opnieuw bruin Blijft dus nog even spannend.
Ik had ook een week lang bruin bloed na de positieve test, ging vanzelf weer over, en alles was gelukkig goed!
Hoe gaat het nu @ts? Hier bij 2 zwangerschappen ook bruinverlies gehad in de eerste weken. Bleef bij bruin enkele dagen. Ook weleens bruinverlies gehad wat dan snel doorging in rood, dat werd een miskraam. Ik duim dat alles goed is!