Goedemorgen, Normaal gesproken verlies ik ongeveer de week voor ik ongesteld moet worden oud bloed.. nu ging dit gepaard met af en toe helder bloed.. dus dacht.. misschien innesteling.. Maar dit bleek niet het geval want ben vandaag ongesteld geworden. Wat is dit dan wel geweest? Ik wordt er best onzeker van, van al die dingen die in je lichaam gebeuren en dan uiteindelijk niks betekenen. alvast bedankt, groetjes, Ilse
Goedemiddag, ik kan me goed voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Het is lastig te zeggen wat het precies is geweest. Het kan een ovulatiebloeding zijn geweest of toch een innestelingsbloeding, waarbij de zwangerschap helaas geëindigd is in een zeer vroege miskraam. Soms kunnen tussentijdse bloedingen ook voorkomen door hormoonschommelingen in het lichaam. Dit gaat vaak vanzelf over. Daarnaast kunnen tussentijdse bloedingen ook veroorzaakt worden door een ontsteking van de baarmoedermond of een afwijking aan de baarmoedermond. Bij ruim de helft van de vrouwen met tussentijdse bloedingen wordt geen oorzaak gevonden. Blijf je last houden van tussentijdse bloedingen, dan zou ik je adviseren toch eens langs de huisarts te gaan voor extra onderzoek. Succes! Groetjes Monique
we zijn nu een paar dagen later en heb alleen dinsdag en woensdag bloedverlies gehad. vandaag alleen beetje bij afvegen. Normaal ben ik 7 dagen echt ongesteld. daarbij heb ik ook nog steeds last van avonds misselijk zijn, pijnlijke borsten en blauwe aders op mijn borsten. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Wat kan dit allemaal betekenen? Wordt er best onzeker van.
Goedenavond, mogelijk is er toch sprake van een zwangerschap, maar ben je te vroeg met testen. Soms is de eisprong verlaat en is de bloeding van afgelopen dagen een innestingsbloeding geweesr. Als de klachten aanhouden, dan zou ik over een aantal dagen nog een test doen. Verdwijnen de klachten, dan is het waarschijnlijk toch een menstruatie geweest of als de test negatief blijft. Ik ben benieuwd! Groetjes Monique
Ben ik weer.. Ik heb nog steeds dezelfde "klachten" en nog wat meer.. ben heel moe, slaap veel en heb veel steken rond mijn liezen/schaambot. Ik heb afgelopen zondag getest en deze was negatief Andere maanden ben ik altijd heel nuchter hierin en ga nadat ik ongesteld ben gewoon door naar de volgende maand en kan ik het naast me neer leggen dat ik nog niet zwanger ben. Volgende ronde nieuwe kansen Mijn klachten verdwijnen dan ook snel als ik eenmaal ongesteld ben. Maar nu blijft het toch in mn hoofd rond spoken omdat ik zoveel "klachten" blijf houden. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet...
Goedemiddag, wat vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt. Als je echt blijft twijfelen is er de mogelijkheid om een bloedtest te laten doen. Via de huisarts kan er in het bloed gekeken worden of er hcg in je lichaam aanwezig is en dus mogelijk een zwangerschap. Andere mogelijkheid is afwachten hoe de nieuwe cyclus loopt en of er aanwijzingen zijn dat er een eisprong plaatsvindt. Al is dat lastig hoor. Als je graag zwanger wilt worden, wil je gewoon duidelijkheid. Succes! Groetjes Monique