Wil zo graag weer verder...

Discussion in 'Miskraam' started by Wannabee, Jan 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Zoals jullie misschien al wel hebben gelezen heb ik een beetje een gekke miskraam gehad. Ik heb 22 dec positief getest, terwijl ik gewoon menstrueerde maar ook bruin bloed verloor. 29/12 een inwendige echo gehad, ik was helemaal schoon. Oke, dan zit je niet meer in de onzekerheid en wil je graag verder en dit afsluiten..

Tja, 2 weken later heb ik nog steeds een dikke positieve test in mn handen, vloei ik nog minimaal bruin bloed en is mijn menstruatie nog niet op gang gekomen.
    Ze zeggen allemaal wel dat het (HCG hormoon) tijd nodig heeft om je lichaam te verlaten maar ik word er weer o zo onzeker van.. Ik heb het gevoel dat mn buik wat dikker wordt terwijl dit natuurlijk helemaal niet kan!
    Ik wil dat het uit mijn lichaam is en dat we "gewoon" verder kunnen.

Wie herkent dit ook?

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Oh Wannabee, wat vervelend voor je!
    Ik had dus juist een hele snelle negatieve test, maar ik zit nog op een menstruatie te wachten die niet lijkt te komen.
    Ik heb gister op de echo gezien dat het vruchtzakje al weg was, maar er moet nog dik slijmvlies uit.
    Ik heb elke keer de menstruatiepijntjes, maar het zet niet door.
    Daar word ik dus weer gek van.

Beide willen we verder, maar het kan nog niet.

Ik duim dat het hcg snel uit je lichaam is.

3. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Hai Annie,

Ik was je verhaal al aan het volgen (we hebben al eerder met elkaar geschreven) en was zo blij voor je dat je zwanger was!
    We zitten dus samen te wachten op onze menstruatie. Vanochtend werd ik wakker en ik heb nu echt menstruatiepijnen.. Hoop dat het doorzet want dan weet ik voor de volle 100% dat het niet is goedgegaan.
    Ben nu nog steeds aan het denken van; misschien ben ik wel na het verlies weer bevrucht.. Maar ja, je gaat van alles denken als het HCG er nog zit en je wordt niet ongesteld..

Heel veel sterkte meid en ik hoop dat we samen in 2009 zwanger mogen worden! Zou wat zijn he? Haha :)

4. Meagan

Meagan Bekend lid

Jan 10, 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Bij mij was het HCG ook weer snel uit mijn lichaam. Laat anders een bloedtest doen bij de huisarts die kan dan een week later weer testen om te kijken of de waarde is gestegen.

Succes, ik zit zelf ook in een vreemde situatie met het geluk dat ik al weer een negatieve test heb gehad.

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Het klinkt een beetje als mijn verhaal en toen bleek het een buitenbaarmoederlijke zw.schap te zijn. Ik wil je niet bang maken, maar wees aub alert en laat je controleren.

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Zouden ze dat dan niet kunnen zien op de vaginale echo? Ze was helemaal schoon.
    Ik heb ook een vaginale echo gehad en daarbij heeft ze gelijk mijn eierstokken bekeken. Dan zouden ze dat toch ook wel moeten zien?!

7. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb ook een vaginale echo gehad hoor, en was inderdaad helemaal schoon, geen rare dingen en ze zag ook mijn eierstokken goed.
    Ik neem aan dat ze dan ook direct naar een bbz kijken.

8. Trees

Trees Niet meer actief

sorry het komt mij ook bekend voor en helaas valt dit door een echo zeker niet uit te sluiten. Ze kunnen namelijk niet je eileiders in kijken met een echo-apparaat. Ik zou echt aandringen op een hcg-meting(en) om een bbz uit te sluiten. Ik wil je ook zeker niet bang maken en waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar door even simpel bloed te laten prikken krijg je wel meer zekerheid.

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ze zagen bij mij alleen wat vocht, wat achteraf bloed bleek. Toen was mijn eileider al gescheurd. Helaas was er niets te zien op de echo verder, dus ik zou het goed in de gaten laten houden. Dit kunnen ze doen door je hcg-gehalte in de gaten te houden.

Nogmaals, wil niemand bang maken. Maar het komt me echt bekend voor en gun het niemand.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier ook hetzelfde !
    Ik zou ook een hcg meting afdwingen , want ook bij mij was de bbz niet te zien met een echo !

Ik wil je ook niet bang maken , maar bloed is zo gecheckt en als je met een bbz blijft doorlopen dan ben je veel verder van huis , want voor jezelf is het erg gevaarlijk ..
    Heb je eigenlijk nog meer klachten , geen pijn ofzo ?

sterkte ermee , ik hoop voor je dat ze een bbz kunnen uitsluiten !

11. Sanz

Sanz Lid

Jan 12, 2009
    11
    0
    0
    Hi Wannabee,

Ik herken je verhaal helemaal.. Ik had op 21/12 een positieve test, op 30/12 had ik een miskraam.. Omdat ik nog zo kort zwanger was (5 weken) is het hormoon al uit mijn lichaam en heb ik negatieve testen, maar mijn lichaam wilt toch niet helemaal meewerken..

Soms vraag ik me alleen af, of het echt mijn lichaam is of dat het in mijn hoofd zit..

12. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes.
    Ben gisteren eindelijk ongesteld geworden! Ik kan echt zeggen dat ik nog nooit zo blij ben geweest om ongesteld te worden zeg!
    Het is wel heviger dan anders maar dat lijkt me alleen maar positief..

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Waarschijnlijk wordt met deze ongesteldheid je baarmoeder flink schoon gemaakt , hopelijk mag je weer snel zwanger zijn !

Knufffff

Share This Page