Ik heb dus wel kramp en bruin slijmerig verlies. Ik maakte me dus ook zorgen en ben gisteren voor een inwendige echo geweest. Daar zag ze dat het vruchtje pas 5 of 6 weken is, met hart actie, ipv 8 weken zoals eerder gedacht. Ik ben naar huis gestuurd met de melding het gewoon af te wachten. Want alles zit op zijn plaats en ik moet me alleen zorgen maken als het echt gaat bloeden. Sinds ik thuis ben lijkt mijn ongi kramp alleen maar erger (heb een beetje het idee dat een inwendige echo dat ook met je doet hoor, zo'n ding hup naar binnen). Maar goed, vanmorgen bij het afvegen weer een hoop (sorry) slijmerige bruine troep, met een beetje roze erdoor. Ik kan er niets aan doen maar ik maak me toch ontzettend zorgen en ben me dan ook aan het voorbereiden dat dit mis gaat. Misschien hoort het er wel bij en zien we over 2 weken weer het hartje, maar ik weet het niet hoor....dit is de eerste dus ik heb geen ervaring en vind alles eng. Ik hoop maar dat het niet gaat bloeden, dan moet ik direct terug komen en dan zal het zeker mis zijn....
Hallo, Marieke1978@ ik ben heeel erg benieuwd hoe je ech is afgelopen. vandaag had je deze toch? ik hoop dat je dit nog leest...
Hi Marieke, Ik had ook bloedingen tijdens de 5e week.. Bij liep het niet goed.. Ik hoop bij jou wel.. Vooral dat afwachten is niet leuk.. Maar je kan ook niets anders.. Mijn bloedverlies was trouwens helder rood en heel veel.. Ik moest bijvoorbeeld 2 keer de wc doorspoelen.. Ik wens je het allerbeste..!
Hi Marieke, Ik had ook bloedingen tijdens de 5e week.. Bij liep het niet goed.. Ik hoop bij jou wel.. Vooral dat afwachten is niet leuk.. Maar je kan ook niets anders.. Mijn bloedverlies was trouwens helder rood en heel veel.. Ik moest bijvoorbeeld 2 keer de wc doorspoelen.. Ik wens je het allerbeste..!
Ik had bruinverlies op 6 weken en het heeft 3 dagen aangehouden. Zie banner, beebje is nog steeds alive and kicking!
Marieke Ik wil je ook een hart onder de riem steken, en alle andere dames. Ik heb ook bloedverlies gehad, afgelopen weekend ook nog een heel klein beetje. 1ste controle (5w 4d), enkel vruchtzak zichtbaar, geen vruchtje. 2de controle (6w 2d), vruchtje zichtbaar + hartactie. 3de controle (8w 2d), vruchtje nog goed, mooie grootte & hartactie. Ik ben nog steeds misselijk en overgeven, ik heb bij de derde controle gevraagd aan wat het bloedverlies bij mij te wijten is. Doordat de moederkoek voor de opening zit (waar het kindje uit moet), de moederkoek is zich geleidelijk aan aan het draaien, waardoor dit bloedverlies veroorzaakt. De gyne heeft mij gezegd dat ik de komende weken nog bloedverlies kan hebben, omdat de moederkoek nog niet volledig op z'n plaats zit. Het misselijk zijn is een goed teken, dit komt door de hormonen. Mijn volgende controle is op 27 jan, hopelijk zit het dan ook nog goed. Ik heb enkel bloedverlies gehad bij het afvegen, dus nooit echt veel, soms bruin, soms roo(d)(s). Wat niet wegneemt dat je in paniek bent, en de onzekerheid bij het afwachten is nog het ergste. Dus veel sterkte allen met de komende bezoeken bij de gyne. Liefs Lentel