Hai! Zoals alles kan dit ook heel erg verschillen maar gewoon leuk om te lezen! Hoeveel weken en hoeveel cm? 27 weken - 24cm 30 weken - 28 cm Zelf niet zo een hele grote buik maar misschien komt er nog een groeispurt Nu over 2,5 week weer....ben benieuwd!
Net zelf even gemeten: 34cm bij 30 weken. Maar meten jullie staand of liggend? Ik heb het namelijk staand gedaan en dat zal dan wel niet kloppen? ? Bij de verloskundige gisteren liep alles precies volgens het boekje zei ze.
36.5 weken en 34 cm.... Volgens verloskundige geen grote en ook geen kleine buik... Gewoon gewoon zei ze
Bij mijn verloskundigenpraktijk voelen ze de hoogte van de baarmoeder en schrijven het op als n1/4 etc. Er is bij mij nog niet met een meetlint gemeten...
30 weken: 30 cm 33 weken: 34 cm Volgende week weer controle. Maar volgens de vk waren deze metingen prima
Hier een grote buik, woensdag gemeten op 31 cm Bij mijn vorige zwangerschap maten ze ook in vingers hoor. Die van mij zit nu n+3! Maar ook dat kan weer vertekenen, wat niet iedere vrouw heeft de navel in het midden zitten. Er zijn vrouwen waar de navel hoog zit en vrouwen waar de navel laag zit. Na de bevalling is dat nog wel handig om te weten ivm het voldoende zakken van de baarmoeder.