Bloedingen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Annabelle29, Jun 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

He bah, onzekerheid zo he.
    Hopelijk helpt het met veel rusten!
    Sterkte! X

2. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

Nov 19, 2014
    1,640
    261
    83
    Dat herken ik zo goed he. Bij mij bleef het gelukkig steeds bij 1 keer, anders had ik ook moeten bellen. Sterkte ermee, ik weet hoe je je voelt.

3. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Annabelle, vreselijk die onzekerheid!
    Hoe gaat het nu?

4. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Lastig. Elke ochtend een beetje roos verlies gehad. Het is dan de rest van de dag wachten: is dit het of is dit een voorbode van erger? Pfff. Gisteren ook ruzie gehad met mijn vriend. Hij snapte niet waarom ik zo negatief en triestig rond liep. De schrik zit er gewoon echt in, en elke keer als ik bloed zie breekt mijn hart en dan zakt telkens mijn wereld ineen. Ik moet maar gewoon positief zijn. Ik probeer dat natuurlijk maar soms wil ik mijn hart gewoon eens luchten en dan komen de tranen. Ik hoop zo hard dat alles goed blijft gaan!

5. Anniek1

Anniek1 Lid

Nov 30, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Annabelle,

Ik heb de eerste 3 maanden veel bloed verloren. Soms liep het zelfs langs mijn benen😢.
    Ik dacht steeds dat ik het verloren was, maar dat was steeds niet zo.
    Ze hebben alles onderzocht en kwamen tot de conclusie dat ik een gevoelige baarmoedermond had. Ik ben nu 32 weken zwanger en ook weer 2x bloedverlies gehad. Bij elke keer worden er controles gedaan en tot nu toe is het niks ernstigs.

Ik herken je angst, want bloedverlies als je zwanger bent is niet iets nogmaals! Hou het goed in de gaten en blijf elke keer bellen als je bloedverlies hebt.

6. fem84

fem84 Lid

Apr 29, 2015
    8
    0
    0
    Overijssel
    He, wat rot al dat bloedverlies en vervelend dat je kerel je angst niet begrijpt. Volgens mij wel echt iets mans.. Want die man van mij snapt ook niet waarom ik niet rustig kan afwachten..

ben nu officieel ruim 10 weken zwanger maar al vanaf het begin bloedverlies! Met 8 weken een echo.. werd 3 weken terug gezet. OMG!! Mocht thuis gaan wachten op een miskraam of de boel afbreken. Net een kloppend hartje gezien dus afbreken noway! 2 dagen later veel pijn,krampen en meer bloedverlies en weer 2 dagen later kijken of de baarmoeder schoon was... Daar zat een mooi gegroeid vruchtje.. nog steeds te klein maar in 4 dagen een ruime week gegroeid. Weer naar huis... nu komende dinsdag (2 weken later) weer een echo! Doodeng!! Paar dagen nauwelijks bloed verloren maar sinds gister weer volle bak!

Spannende tijden maar probeer rustig te blijven voor zo ver dat kan.. rust houden en afleiding zoeken.
    En neem het je kerel niet al te kwalijk.. Ze voelen niet wat wij voelen en daarnaast moeten ze zich ook groot en sterk houden voor ons. Als mijn man net zo.n kip zonder kop was als ik nu dan was het niets geworden hier.

Sterkte meis

Share This Page