Ja ik heb nu al 3 dagen achter elkaar een bloeding gehad en eergisteren en vandaag zaten er ne dikke bloedklonter bij was wel zo dik als ne tennisbal .. Moet morgen op controle bij gynecoloog Ben benieuwd ..
Jeetje wat een ellende!! Lijkt me best eng als je dat hebt!!!!! Hopelijk kunnen ze je er snel vanaf helpen!! Succes!
Nou ik zou er werk van maken als ik jou was!!! Ben ook een keer bloed verloren en kon toen gelijk bij mn vk terecht, waarom moet jij zo lang wachten???? Nou sterkte en hou ons op de hoogte!! liefs melissa
Vervelend zeg. Maar hebben jullie het niet over twee verschillende dingen? Bloedverlies tijdens de zwangerschap en bloedverlies in de kraamtijd?
Volgens mij komt dat wel vaker voor hoor. Na de bevalling werd mij vertelt dat ik bloedstolsels kon verliezen zo groot als een tennisbal en dat ik daar niet van moest schrikken. Heb daar zelf geen last van gehad, maar het kan dus wel.
Ben je de afgelopen dagen toevallig wat actiever geweest? Bijv gewandeld, gefietst etc? Dat kan nl het bloedverlies wat stimuleren.. Succes bij de gyn
ja ben actiever geweest heb thuis geholpen een zetel wegzetten wwweet het wel zou niet mogen .. maar mijn vriend is super ongerust omdat ik 3 dagen na elkaar zoveel bloed verloren heb en ja had bij de bevalling al 4 zakjes bijgekregen Dus sewens gynecoloog dan weten we meer en is hij ook gerust hè