Hey meiden, 't is weer een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb verteld, maar nu wil ik m'n verhaal toch weer effe kwijt. Ik heb in april een miskraam gehad op 10wkn en heb toen een curretage moeten laten doen. Nu ben ik terug zwanger, bijna 7wkn en ben ik gisteren heel hevig beginnen bloeden. We zijn toen direct naar spoed gereden waar ze een inwendige echo gedaan hebben. Daaruit bleek dat het vruchtje voorlopig nog gezond is maar dat ik een bloedklonter in m'n baarmoeder heb, die redelijk groot is. Nu moet ik al 2 weken rusten en is het afwachten. De gyn zegt dat het nog goed kan uitdraaien maar ook slecht. Nu wou ik vragen of er onder jullie meiden zijn die hetzelfde meegemaakt hebben en wat hun ervaringen daarover zijn, is het goed of slecht uitgedraaid. Maak mij nu wel heel ongerust en word zot van de onwetendheid en het wachten. Hoop hier wat antwoorden te vinden. alvast bedankt, groetjes
Ik heb dit (gelukkig) niet meegemaakt maar ik wil je bij deze heel erg veel sterkte toewensen, wat moet dit rot voor je zijn! Ik hoop voor je dat alles toch nog goed komt!!! Liefs Nelleke
Heel veel sterkte ik duim voor jou en je kleine.Had nog nooit van gehoord hopelijk is er iemand die ervaring mee is. liefs,
Yep , heb dit ook gehad , kwam er in week 11 achter,( bruinverlies) Dit liep goed af, het stolsel verdween langzaam en we kregen een gezonde dochter, die nu alweer op de basisschool zit. Veel sterkte en de moed niet laten zakken!