helaas geen vruchtje

Discussion in 'Miskraam' started by mamatje, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Ben vandag naar de gyn geweest maar ze was niet erg positief.. helaas wel een vruchtzakje maar geen vruchtje te zien volgende week moet ik terug maar ze zei dat het wel een miskraam zou kunnen worden.. Ben volgens mijn berekening ongeveer 6 weekjes zwanger maar mjin vruchtje gaf 4 weekjes aan. Moet tot volgende week dinsdag wachten...

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Tjee, dat wordt een hele spannende week zeg...Kan het niet zijn dat je cyclus langer was en je korter zwanger bent of weet je zeker dat je 6 weken zou moeten zijn? Sterkte en hopelijk volgende week goed nieuws!

3. Eekje

Eekje Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,747
    0
    0
    Net hetzelfde voorgehad. Had wel al 8 weken moeten zijn toen ik op controle ging.
    Dat wordt een lange week wachten. Ik duim voor je dat alles toch nog goed komt.
    Knuffel.

4. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Dank jullie wel,
    balen is dat
    mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 17 juni
    heb ongeveer gemiddeld een cyclus van 30 dagen dus eigenlijk zou ik bijna 7 weken zwanger zijn... maar helaas als ik op internet google kom ik wel allemaal positieve verhalen tegen ik weet eigenlijk dat het verkeerd voelt maar toch blijf je hopen....
    Eekje ik wens jou ook heeeeel veeel succes!!!!

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,747
    0
    0
    Googlen heb ik ook gedaan en inderdaad vele positieve verhalen. Ergens blijf je toch ook hopen want het KAN wel gewoon goed zijn!
    Sterkte om deze lastige/spannende wachtdagen door te komen.

6. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,771
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Sterkte meid,en dat het toch goed mag zijn.

7. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Bij mij was er met 6 weken alleen een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Met 9 weken een kindje met kloppend hartje.. Ik hoop dat het goed komt!!

Share This Page