gaat het nu alweer mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mikkydj, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    De titel zegt het al. .... Ik ben bang dat ik weer een miskraam krijg.
    Ik ben vandaag 5w2d zwanger. In juni heb ik ook al een miskraam gehad met 11 weken. Ik had gisteren met afvegen Tot twee keer toe roze afscheiding en daarna niks.
    Vanmorgenvroeg was er ook niks te zien maar wat later had Ik zelfs roze/rood op mijn inleg kruisje. Verder heb ik geen krampen ofzo maar toch. ...:(
    Ik weet dat het niet perse een slecht teken hoeft te zijn maar toch vrees ik dat wel.
    Ik denk dat ik vandaag nog aan kijk een morgen maar bel met de vk.
    Ik zou volgende week vrijdag mijn eerste echo hebben.
    Het zou toch zo'n domper zijn op de verjaardag van mijn dochter as zaterdag.
    Zucht. .....

2. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ach Mikkydj, sterkte! Maar zoals je al zei: het hoeft niets te betekenen. Maar we willen die rode kleur nu eenmaal niet zien he? En zeker niet als je al een miskraam gehad hebt.

Hou hoop!

3. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Wat een onzekerheid, hè!
    Ik heb zelf 2 keer een missed abortion gehad. Bij de echo's bleek het dan mis te zijn gegaan. De zwangerschappen van m'n zoontjes heb ik ook roze/bruin/rood (slijm)verlies gehad met 5 à 6 weken, dus was doodsbenauwd. Maar.. 2 keer goed gegaan!!

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat vervelend!
    Bloedverlies betekent gelukkig niet altijd dat de zwangerschap niet intact is.

Hoe gaat het met je?

5. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Hoi,

Dank jullie wel voor jullie medeleven!
    Sindsdien heb ik alleen nog maar bloed verlies gehad. Alsof ik ongesteld ben.
    Ik heb dit keer geen stolsels verloren zoals de vorige keer maar denk toch echt wel dat het voorbij is. Vrijdag mag ik naar de verloskundige en dan zullen we het zeker weten.

Groetjes mik

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Het is dan je tweede mk? Ik zou naar de gyn gaan. Daar heb je nu ook recht op. Dus straks de vk bellen en verwijzing voor het zkh vragen.

7. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Oh, wat naar! :(
    Heb je krampen?

'Gelukkig'. Vrijdag toch al naar de vk. Weet je helemaal waar je aan toe bent.

Sterkte!

8. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Hoi,

Nee ik heb geen krampen gehad.
    Ik ga sowieso een verwijsbriefje krijgen van de vk maar zij wil zelf ook graag een controle doen.

Groetjes mik

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat balen meid!:( sterkte!

Deel Deze Pagina