Wij zijn sinds januari bezig voor een tweede kindje. In April zwanger geraakt en na 8 weken helaas een miskraam gehad. Voor onze dame ook al 3 miskramen gehad. En nu deze testen Geen twijfel over mogelijk lijkt. En nu dan maar heel hard duimen en hopen dat het gewoon goed blijft gaan dit keer. We willen zo graag een broertje of zusje, maar ik weer niet hoeveel miskramen ik nog aan kan. Ik kan een afspraak maken voor een eerste echo bij mijn gynaecoloog, maar wat is wijsheid. Zo snel mogelijk, of wachten tot 7 weken, zodat we al zeker weten dat er hartactiviteit zou moeten zijn. Ik word hier echt enorm onzeker van... Edit: ik heb overigens geen idee hoeveel dpo ik zit. Ik was gestopt met de ovutesten. Cyclus na de laatste miskraam was 3 keer 24 dagen en 1 keer 27. Afhankelijk daarvan op 14 of 11
Das idd geen twijfel mogelijk nee. Maar spannend blijft het zeker met zo'n geschiedenis. Denk gezien je testen dat je 14/15 dpo bent. Maar dat zal een echo wel uitwijzen. Gefeliciteerd in iedergeval en succes in de verlengde wachtweken!
Dank voor de reactie en het duimen. Ik wacht nog even af voor ik een afspraak maak bij de gyn. Of het echt wel goed blijft gaan. 14/15 dpo zou wel leuk zijn. Dan heb ik al 3 dagen kado. Voor de laatste mk was mijn cyclus 27 dagen, en de laatste ronde was het dit weer. Maar goed, ik ga proberen of ik mijn geduld kan bewaren tot 7 weken zwanger. Dan moet er echt iets te zien zijn natuurlijk.
Jammer dat je er niet meer zo onbevangen in kan staan met alles wat je al hebt meegemaakt. Ik hoop dat het dit keer goed gaat en dat je een zorgeloze zwangerschap kunt hebben
Zeker spannend die eerste weken! Maar je testen zien er prachtig uit, gefeliciteerd! Hopelijk een gezonde zwangerschap deze keer!
Gefeliciteerd! Ik heb 3 miskramen gehad en voor mij voelde het fijn om bij deze zwangerschap met 6+2 alvast een echo te plannen. Doe wat goed voelt, je mag in ieder geval om een vroege echo vragen! Mijn vk was daar in ieder geval heel begripvol in.
@Zonnetje13, misschien moet ik dat maar doen als het goed blijft gaan. Vanavond alweer wat bruinverlies gehad . En ik weet dat het oud is en nog van alles kan betekenen, maar het beetje hoop dat ik had is nu wel ff weg. Had jij met 6w2d al een zichtbaar hartje? Iedereen bedankt voor de positieve berichten. Ik kan nog wel wat duimpjes gebruiken...
Bah snap t helemaal! Heb ook 3 miskramen gehad en voor ons meisje eentje met 10 weken. Was er ook klaar mee. Geloofde er totaal niet in en heb geen vk gebeld. Rond 6w3 een pretecho gedaan. Toen ik daar een hartje zag vk gebeld Eerste tijd nog paar keer extr echo’s gedaan. Maar het blijft wachten tot die eerste echo. Knuffel!!!
Pff slopend he? Ik snap ook echt niet hoe ik toch die eerste weken ben doorgekomen (vraag ook niet hoe..). Ik zag toen een kloppend hartje! Toen was ik even heel blij en durfde voorzichtig te hopen dat het deze keer goed zou gaan. Maar al snel overviel de angst me weer dat het nog steeds fout kon gaan. Na de termijnecho met 12 weken nam mijn vertrouwen wat toe en nu ben ik bíjna niet meer bang, maar toch schiet het soms ineens door mijn hoofd dat er alsnog iets mis kan gaan. Maar ja, dat kan altijd.. Die eerste weken zijn gewoon hels!
Wat fijn dat je zo'n mooie test hebt. Ik snap je angst en onzekerheid volkomen. Misschien dat je idd een vroege echo kunt krijgen ivm je geschiedenis. Ik duim mee voor een plakker, in ieder geval van harte gefeliciteerd!!!
@kleineM, ik zat ook bij jou in het topic uitgerekend 17-31 jan. Alles goed met je? Slopend ja, dat kun je wel stellen. Ik heb vanaf half 4 wakker gelegen. Nu ook best buikpijn. Deels mijn darmen, maar de rest? Ik had vannacht maar even maandverband in gedaan en dat is op een heel klein streepje na nog schoon. Vanmorgen 1 bruin veegje weer. Ik word echt gek. Liefst zou ik gewoon 2 weken slapen En mijn kop in het zand steken. Als het dan toch moet, dan maar meteen, maar ik hoop echt niet dat ik nog dagen zo onzeker loop voor er iets los komt. Heb helaas niet meer dezelfde test, wel een predictor early. Misschien toch maar doen en kijken of die niet al veel lichter is. Of straks even naar een op = op rijden?
Dit is mijn test van deze morgen. Hcg is er in elk geval nog volop. Heb 2 keer eerder een vroege miskraam gehad en dan was mijn hcg ook heel snel zo goed als weg. Nu weer compleet anders dus. Overigens is de onderste een early en de bovenste een express.
Oh ja sorry zie t nu pas!! Fijn dat je weer zwanger bent!!! En je testen zien er super goed uit. Het blijft gewoon lastig en spannend en bruinverlies is niet leuk maar hoort er echt bij! Ik heb heel vaak een menstruatie achtig gevoel en buikpijn gehad. Ik volg je even!
Je testen zien er heel goed uit meid! Ik heb ook 4x een vmk gehad en dan kon ik inderdaad net als je de testen ook af zien lopen. Dus dat ze nu zo mooi duidelijk zijn is iig een goed teken! Dat bruinverlies is eng, maar ik denk dat je meer waarde moet hechten aan de mooie donkere testen! Het gebeurt vaker in het begin van een zs en betekend lang niet altijd dat het mis gaat.
Zolang het bij wat bruinverlies blijft dus toch vasthouden aan de testen. @kleineM, kun je ongeveer aangeven hoeveel bruinverlies je had? Mijn man zei ook gelijk dat ik al vaker buikpijn had gehad ook. En dat is ook zo. Voelde me bij E al heel vlot zeer beroerd. Overigens ook bij haar bruinverlies gehad. Door de hele zwangerschap af en toe wel eens, maar het was vaker slecht dan goed nieuws, dus ja... @Verw8, fijn dat je die ervaring deelt. Ik hoop zo dat je gelijk hebt. Zo vroeg mis, dan waren mijn testen al praktisch wit op het moment dat ik begon te bloeden. Ik heb een bestelling gedaan bij opisop die als het goed is morgen binnen komt. Dan vang ik ochtendurine op en doe ik later die test. Dan heb ik weer dezelfde als de eerste 2 dagen en zie ik hopelijk weer oploop. Of kunnen die predictors niet feller worden dan de controlestreep?