blauwe handjes en voetjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Alita, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Selina heeft hier vaker last van, is dit erg?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

in principe is dit niet erg, als ze verder goed op temperatuur is. Het zou wel kunnen duiden op een minder goede doorbloeding, Thirza heeft er bijvoorbeeld ook last van, die heeft dan echt van die ijsklompjes aan haar armen en benen hangen. Bij haar komt het samen met andere symptomen die het kiss-syndroom vormen, maar dan gaat het dus om veel melk opspugen (met boogje), slecht slapen, veel kuchen zonder verkouden te zijn, verslikken, overstrekt in bed liggen (als ze op hun zij liggen, ligt het koppie helemaal naar achteren toe alsof ze proberen iets boven hun hoofd te bekijken).
    Als dat soort dingen allemaal niet spelen, hoef je je helemaal niet druk te maken en is het misschien gewoon handig om warme slofjes/sokjes aan te trekken. Mocht je dit soort dingen wel herkennen, da is een bezoekje aan een osteopaat misschien een idee, want dan kan het zijn dat er wat werveltjes scheef staan. Als die weer rechtgezet zijn, is het probleem snel verholpen!

3. onze dochter heeft er ook erg veel last van.
    Ook van blauwe lipjes

Nu is ze afgelopen 6 dagen aan de diarree geweest en nu had ze het wel heel erg.
    Ik heb eht wel eens gehoord dat de doorbloeding van de kleinste haarvaatjes dan minder goed is, maar het ziet er best eng uit.
    Ik denk dat het niet zo veel kwaad kan, en dat het toch inderdaad te maken heeft met kou.

Maar ik moet volgende week naar de arts op het CB
    en daar bespreek ik het maar weer een keer!

Share This Page