De andere stipjes zijn Jupiter en Saturnus, als je nu niet rustig kan slapen weet ik het ook niet meer...
Dat wist ik niet, ik heb er ook niet op gelet. Maar ik kreeg net te horen idd dat die ook te zien waren. Venus blijkbaar ook, maar ik heb geen idee
We konden de maan eerst niet vinden, was veel te bewolkt. Later toch nog een beetje kunnen zien en dochter was helemaal blij. Helaas geen foto kunnen maken en omdat er gedeeltelijk en wolk voor hing was het meer een oranje man dan rood. Ach, we hebben toch wat kunnen zien.
Ik heb niks gezien. Nog wel even aan de voor en achterkant van het huis gekeken maar ik kon hem niet vinden. En om half 12 was ik zo moe dat ik lekker naar bed ben gegaan.
Hier was het een beetje een slome start; wolken, wolken, wolken. Maar rond 22.45 kwam de maan er bovenuit en was het heel mooi
De echte bloedmaan was bij ons door de bewolking helaas niet echt duidelijk te zien. Later heb ik wel een heel duidelijk beeld gehad van de halve verduistering...dus toen de maan weer uit de schaduw van de aarde kwam.
In Brabant? Ah, ik keek eerst naar jouw foto en las daarna pas jouw tekst. Ik dacht een piramide te zien (onderaan op de foto) en dacht dat je op vakantie was in Egypte.
Hier klaarde het vannacht wel een beetje op, helaas wel toen de bloedmaan voorbij was. Toch nog een leuk plaatje kunnen schieten van de '' gewone '' maan.