Ik ben 6w en 2d zwanger en heb sinds 2 dagen last van wat bruin bloedverlies. Het zijn echt druppels en veel slijm. Niks helderrood. Nu mag ik straks naar de verloskundige voor een echo. Man ik ben zo zenuwachtig... Wat kan ik verwachten bij 6w 2d? Ik kan ook iets verder zijn das een gok. Wat ik begreep kan het zijn dat je een hartje ziet kloppen maar kan ook goed zijn dat het te vroeg is.. Kaarsjes aan alsjeblieft... mn hart zit in mn keel. Nog 3u 45 min wachten
Dit heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap gehad. Rond 6 weken een echo gekregen nadat ik vk had gebeld. Is gewoon buitenwending gedaan en ik zag een stipje met kloppend hartje. Hele zwangerschap is verder voorspoedig verlopen. Dus niet meteen van het ergste uit gaan
Geen ervRing mee maar wel met vroege echo en bij 6 weken zagen ze duidelijk een kloppend hartje (wel inwendige echo). Succes, hoop dat alles goed is!
Super gegaan!!! Een prachtig hartje gezien en geen reden voor het bloedverlies!!! Dol gelukkig ben ik.... dankje voor het duimen