Ik zie dat er meer mensen deze week een vroege echo hebben. Laten we elkaar op de hoogte houden in dit topic! Ik heb vrijdag een echo en ben dan waarschijnlijk 6 weken (hoewel de mevrouw van mvm dacht dat ik wel iets verder zou zijn) en zoals te lezen in mijn banner hiervoor een ma gehad waar we pas bij 10 weken echo achter kwamen.. Succes iedereen, spannende tijd!
Ik heb woensdag de eerste echo. Naar verwachting ben ik dan 7+2 een hartje moet dus te zien zijn. Wij zijn er vorige keer met 11,5 achter gekomen dat t een ma was... Nu heel erg spannend!
Ik heb morgen mijn 1e echo. Volgens mijn eigen berekening 8+0. Ook ik ben de vorige keer op mijn 1e echo geconfronteerd met een MA dus ben super zenuwachtig
Morgen 1e echo.. volgens mijn gemiddelde berekening 7+1 maar het kan ook zomaar 6+5 zijn of 7+4... Vorige keer was ik zwanger van een leeg vruchtzakje. Heb clomid gebruikt om mijn eisprong te stimuleren.. Ik word daar zo beroerd van dus hoop echt dat ik nu definitief van die troep af ben
Vorige keer was het overigens ook met 7 weken dat ik erachter kwam. Nu voel ik me echt anders dan de vorige keer.. Meer last van kwaaltjes. Maar ja of dat nou echt wat zegt?!,
Haha ja ik heb ook meer/andere kwaaltjes maar zit me toch echt goed op te vreten nu.. ik heb trouwens wel bewust voor richting de 8 weken gekozen omdat ik een termijn wilde waarbij het gewoon duidelijk is dat je een hartslag hebt en niet zo'n twijfelgeval van 6+4 ofzo. Maar goed dat is voor iedereen persoonlijk
Hoi, spannend hoor! Ook ik heb deze week de eerste echo. Om precies te zijn woensdagavond. Het is mn derde zwangerschap. Heb eerder een miskraam gehad bij 7 weken en daarna gelukkig een goede zwangerschap. Ik verwacht as woensdag ergens tussen 7+6 en 8+3 weken te zitten. Succes allemaal met wachten!
Ik heb niet echt kunnen kiezen.. ik kreeg gewoon een datum en ik heb er niet echt bij nagedacht.. dus zei gewoon "ja hoor, is goed!" Haha.
Ik had vandaag mijn eerste echo! Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Ik wist niet wat ik kon verwachten maar we zagen het vruchtje en een hartje knipperen. Zo bijzonder! Wauw!
Ja ik hoop ook niets anders dan positieve berichten hier te lezen . Over 3 weken heb ik de volgende echo. Ik moet nu een verloskundige gaan zoeken. Geen idee waar ik op moet letten maar, dat komt wel goed denk ik! Het is zo bizar nog allemaal. Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil en heb het ziekenhuis in en uit moeten lopen omdat ik PCOS en Hashimoto (schildklier) heb. Dat het nu eindelijk zover is, is niet te bevatten.
Mag ik vragen waarom jullie zo vroeg een echo moeten? Zelf heb ik HELLP syndroom gehad en daarom vroeg een echo, ze had alleen verkeerd getekend dus ipv 6 weken 5.3 weken
Ik loop bij de fertalitietspoli en ben bij mijn vorige zwangerschap in het ziekenhuis geëindigd met een hoge bloeddruk en een spoed keizersnede.
Spannend. Het is toch een soort 'verrassing'. Wat fijn, Leaf. Hier mag je zelf aangeven wanneer je wilt komen (mits er natuurlijk plek is). En ga graag zo vaak het kan.
Hier ook missed abortion. Het "moet" niet overigens na een MA, het mag van vk/gyn wel fijn na vorige 3 weken met een dood vruchtje lopen en niks door hebben